2 צפייה בגלריה
נאסר אל חליפי
נאסר אל חליפי
נאסר אל חליפי
(רויטרס)
שנה לאחר עלייתה ונפילתה המהירה של הסופר ליג, השברים שהיא יצרה בכדורגל האירופי עדיין מורגשים. נשיא פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, שהיה בין מתנגדי היוזמה גם בשל משרתו הרשמית באופ”א, העניק ראיון מיוחד לכלי התקשורת בווינה ובו דיבר על האיום המתמשך של הסופר ליג והסיכוי שתקום לבסוף. כמו כן, התייחס לפגישה עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, רגע לפני הכאוס בהדחה מליגת האלופות.
“הייתי מאוד קשוח איתו שכשנפגשנו”, סיפר אל חלאיפי על המפגש עם פרס וגם על האפשרות שתוקם הסופר ליג. “פרס אמר לי שאנחנו צריכים לדבר על הנושא הזה, סירבתי לו. המועדונים הבכירים יודעים שאין סיכוי שתקום ליגה כזאת. הציעו לי צ’ק של 400 מיליון אירו, יכולתי לקחת אותו ולהצטרף ליוזמה שלהם, אבל העדפתי שלא”.
לצד זאת, הדגיש הקטארי: "אנשים מתים באוקראינה ואין להם איפה לישון - ואנחנו נלחמים על הסופר ליג? הבעיה עם מועדוני הסופר ליג היא שאין להם יציבות. אין להם חזון פיננסי ארוך טווח”.
2 צפייה בגלריה
שחקני פאריס סן ז'רמן בהלם
שחקני פאריס סן ז'רמן בהלם
שחקני פאריס סן ז'רמן בהלם
(רויטרס)
אל חלאיפי נשאל האם לדעתו הקהל צמא לליגה שכזו עם הקבוצות הגדולות: “אני רוצה לשחק את המשחקים האלה - את המשחקים הגדולים, כמובן. אני יודע מה הקהל רוצה, אבל אנחנו לא יכולים להגיד ‘אתה מועדון קטן, אתה בחוץ’. זו צריכה להיות מערכת פתוחה, תחת גוף המנהל, שבה יש כבוד לכולם”.
כזכור היטב, אל חלאיפי עורר זעם גדול אחרי ההדחה ע”י ריאל מדריד בברנבאו, כאשר לפי דיווחים בגופי התקשורת בספרד, נשיא הקבוצה הצרפתית צרח והשתולל בחדרי ההלבשה, הניף אגרופים באוויר וניסה להיכנס בכוח לחדר השופטים, וכשאחד מאנשי הצוות של ריאל מדריד צילם את ההשתוללות שלו הוא איים עליו “אני אהרוג אותך”, בעוד לאונרדו דרש מאותו איש צוות למחוק את הצילום. עוד נטען כי המאבטחים של אל חלאיפי ואנשים נוספים עצרו אותו מלתקוף את אותו איש צוות שצילם.
שיא עולמי בכמות צופים בקלאסיקו הנשים