Skip to content

"אנו – מוזיאון העם היהודי" זכה בפרס העיצוב MUSE לשנת 2022

פרס הפלטינה של תחרות פרסי MUSE הבינלאומי לשנת 2022 בקטגוריית ''תערוכה חווייתית" הוענק למעצב תצוגת הקבע החדשה במוזיאון, פטריק גלאגר מ-גלאגר ושות'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנו- מוזיאון העם היהודי ומעצב תצוגת הקבע החדשה במוזיאון, פטריק גלאגר מ-גלאגר ושות', הינם זוכי פרס הפלטינה של תחרות פרסי MUSE הבינלאומי לשנת 2022 בקטגוריית "תערוכה חווייתית". פרס הפלטינה הוא הפרס הגבוה בתחרות זו, אליה הוגשו למעלה מ-6,000 מועמדויות מרחבי העולם. התחרות נוסדה ומנוהלת על ידי ה-International Awards Associate [IAA], ומטרתה קידום מצוינות בתעשיות העיצוב בתחומים שונים, תוך מתן פלטפורמה לאנשי מקצוע להתחרות מול עמיתיהם מסביב לעולם.

צילום: שרה פלד
צילום: שרה פלד
צילום: שרה פלד

חבר השופטים כולל 37 שופטים מרחבי העולם, המכהנים בתפקידי מפתח בחברות וגופים מובילים בתחום הקראייטיב והעיצוב. היעד המרכזי של התחרות הוא לאתר מבין המתחרים חברות ואנשי מקצוע הקובעים סטנדרטים חדשים של מצוינות בתחום בו הם פועלים. לדברי תומס ברנדט, דובר התחרות "התפעלנו ונפעמנו מהעבודות שהוגשו לתחרות פרסי MUSE לשנת 2022. המצוינות והעומק של המועמדים מייצגים את הטובים ביותר בתחומי הקריאייטיב והעיצוב".

אנו – מוזיאון העם היהודי שהיה בעברו בית התפוצות, שינה את פניו לחלוטין. התצוגות הפכו לעכשוויות ואינטראקטיביות, מלאות בטכנולוגיות של מולטי מדיה. בחלק מהנושאים, מוצגים סרטים מבוימים עם מיטב שחקנינו, להמחשת נקודה חשובה שהם רוצים להדגיש באותה תערוכה. בחלקים אחרים, איורים של מיטב המאיירים בארץ, כמו אסף חנוכה ומירה פרידמן. היתה פה השקעה עצומה בחשיבה לאוצרות חכמה ונגישה והביצוע ראוי לשבח אינסופי.

אנו – מוזיאון העם היהודי הינו המוזיאון היהודי הגדול והמקיף בעולם. הוא מספר את סיפורו של העם היהודי כסיפור של תרבות רבת-פנים, עשירה ועתירת רבדים ובהתחדשות תמידית. המוזיאון החדש כולל למעלה מ 1000 מוצגים ואוספי מקור, 53 סרטים בהפקה  מקורית, ו –25 עמדות אינטראקטיביות מהנות לכל המשפחה. המוזיאון החדש נפתח רק לפני שנה וכבר הפך למוסד תרבות ותוכן עולמי מוביל, המציג במלואם את ההיסטוריה, התרבות והזהות היהודית, לצד  התרומה האדירה של יהודים לאנושות כולה בכל תחומי החיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן