ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"להחזיר את השקט והביטחון"

נתניהו: נקדם הצעת חוק לשלילת אזרחות ממחבלים ישראלים

"הליכוד יקדם את הצעת החוק של ח"כ אבי דיכטר ראש השב"כ לשעבר, לשלול אזרחות ממחבלים שהם אזרחי ישראלים שמקבלים משכורות מהרשות הפלסטינית", כך אומר היום יו"ר האופוזיציה נתניהו. צפו

נתניהו: נקדם הצעת חוק לשלילת אזרחות ממחבלים ישראלים
אבי דיכטר לצד בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

על רקע גל הפיגועים בהם מעורבים גם ערבים-ישראלים, בליכוד קוראים היום (חמישי) לקדם מידית את חוק שלילת האזרחות למחבלים ישראלים. לטענת אנשי הליכוד, זה מה שיוביל לרגיעה.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר: "חייבים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. הדרך לעשות זאת זה לפעול ביד קשה מאוד נגד הטרור. הליכוד יקדם את הצעת החוק של ח"כ אבי דיכטר ראש השב"כ לשעבר, לשלול אזרחות ממחבלים שהם אזרחי ישראלים שמקבלים משכורות מהרשות הפלסטינית. זה צעד חשוב מאוד במלחמה בטרור".

"אין תירוצים". אומר נתניהו, "אנחנו מצפים כאן לא רק משרת הפנים אלא מממשלת ישראל להעביר את החוק הזה, להתעלות מעל כל השיקולים הפוליטיים, מעל השותפות עם רע״מ התנועה האסלאמית, מעל כל שיקול אחר, להעביר את החוק הזה יחד עם עוד צעדים רבים נוספים שעוד נדבר עליהם".

ראש השב"כ לשעבר, ח"כ אבי דיכטר, שהגיש חוק בנושא אומר: "למעשה מחבל ישראלי הופך להיות פקיד של הרשות הפלסטינית ביום שבו הוא נעצר או נהרג ומשפחתו מקבלת את הפיצויים בדמות משכורת חודשית. לכן החוק הזה אומר שמי שמקבל משכורת מהרשות הפלסטינית, אזרחותו נשללת על ידי שר הפנים, ובמקרה הזה שרת הפנים איילת שקד יכולה לשלול את האזרחות הזו לאלתר.

צריך להעביר את החוק, את החוק שלי לקחת ואימצת אותו ואני מברך אותו, אבל צריך להעביר אותו מהר ועכשיו כדי באמת למנוע את התופעה הזו שמחבלים שהם אזרחים ישראלים מקבלים משכורת מהרשות הפלסטינית וממשיכים לחיות בישראל, מקבלים אחר כך קצבה ממדינת ישראל. זה לא יימשך יותר".

בנימין נתניהו אבי דיכטר גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד