יום שבת, 11.05.2024 שעה 08:10

דיווח ביוון: דרוקר הגיע לסיכום בעל פה עם אריס

עוזר מאמן מכבי בעונה וחצי האחרונות צפוי להחליף את דייויד בלאט במועדון היווני. דיווח בקרואטיה: וויושביץ' סיכם לשלוש שנים בצסק"א מוסקבה

|
שרון דרוקר. בדרך ליוון? (אלעד ירקון)
שרון דרוקר. בדרך ליוון? (אלעד ירקון)

דיווחים ביוון מספרים, כי שרון דרוקר, עוזר מאמן מכבי ת"א בעונה וחצי האחרונות, הגיע לסיכום בעל פה עם אריס סלוניקי. הוא יחליף את דייויד בלאט, שאימן באריס בחודשים האחרונים של העונה שעברה. עבור דרוקר זו תהיה תחנה נוספת באירופה לאחר שאימן באוראל גרייט מרוסיה, ריטאס וילנה מליטא ואוסטנד בבלגיה. 

דרוקר הגיע למכבי ת"א במהלך עונת 2008/09 לאחר שפיני גרשון שמונה לתפקיד דרש מהנהלת מכבי למנות אותו כעוזרו. הוא עזב את אוסטנד מהליגה הבלגית, שם שימש כמאמן ראשי, לטובת תפקיד עוזר המאמן במכבי מתוך הבנה והבטחה ברמת העיקרון שבבוא היום יוכל להחליף את גרשון כמאמן הראשי. בפועל, דברים השתבשו בדרך, גרשון מונה למנג'ר מקצועי בקבוצה, ודרוקר כאמור על פי הדיווחים בדרך ליוון.

דיווח בקרואטיה: וויושביץ' סיכם בצסק"א מוסקבה
דולה וויושביץ', מאמן פרטיזן בלגרד, סיכם לשלוש עונות בצסק"א מוסקבה תמורת 5 מיליון יורו ויחליף על הקווים את יבגני פשוטין. כך מפרסם האתר הקרואטי 'קושארקה'. על פי האתר, וויושביץ' קיבל הצעה שלא ניתן לסרב לה, כולל הבטחה להעמיד תקציב גדול מאוד שיוכל לסייע לו בהחתמת שחקני רכש. הוא צפוי לעזוב את פרטיזן בלגרד למגינת לבם של האוהדים.

וויושביץ' נחשב למאמן מוערך מאוד שבשנתיים האחרונות עשה חיל עם פרטיזן ביורוליג, בנוסף להצלחות המקומיות. הוא נבחר למאמן העונה ביורוליג ב-2009 ולמאמן השני בטיבו אחרי צ'אבי פסקוואל מברצלונה ב-2010. בין הישגיו הבולטים בעונה האחרונה היה, כמובן, הדחתה של מכבי ת"א בשלב רבע גמר היורוליג מבלי שיהיה בידי פרטיזן יתרון הביתיות, וכמובן זכייה באליפות הליגה האדריאטית והליגה הסרבית.

המאמן הסרבי עוזב את פרטיזן בתום שלוש קדנציות: הראשונה נמשכה בין השנים 1985 ל-1989, השנייה ארכה עונה אחת, זו של 1990/91 והאחרונה נמשכה תשע שנים ברציפות ומסתיימת כעת. בקדנציה הזו הוא הוביל את בלגרד לזכייה בתשע אליפויות ובארבע אליפויות בליגה האדריאטית. עוזרו של וויושביץ' בצסק"א מוסקבה יהיה סשו פיליפובסקי, מי שעבד בעבר בלובליאנה ואימן קבוצות כמאמן ראשי בפולין.

חביב הקהל בבלגרד עוזב (שרון קביליו)
חביב הקהל בבלגרד עוזב (שרון קביליו)

פרטיזן תצא לדרך חדשה עם מאמן חדש. עדיין מוקדם לדעת מי יאמן אותה בעונה הבאה, אבל ההערכות מדברות על עוזרו של וויושביץ', ולאדה יובאנוביץ', כמי שיתפוס את מקומו. גם שמו של כדורסלן העבר סשה דג'ורג'ביץ' מוזכר כמי שעשוי לקבל את התפקיד.

ברוסיה התפרסם היום כי דושאן איבקוביץ', מאמן נבחרת סרביה, חתם לשנתיים באולימפיאקוס ויחליף שם את פנאיוטיס ינאקיס. איבקוביץ' אימן בעבר את אולימפיאקוס וזכה איתה באליפות היורוליג ב-1997. באותה עונה גם זכה באליפות ובגביע ביוון. איבקוביץ' שוהה כעת ביוון ונפגש עם נשיא אולימפיאקוס, פנאיוטיס אגלופולוס לשיחה ארוכה והצדדים הגיעו להסכמות. על פי הערכות, שכרו באולימפיאקוס יהיה מיליון יורו לעונה.  

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */