בלעדי: חלוצת הרכב החשמלי הסינית תשיק בישראל את דגם היוקרה Tiggo 8 Pro Max

חברת "צ'רי" מציגה: חווית נהיגה מושלמת שהותאמה במיוחד לתנאי האקלים הישראלי • כל הפרטים על הרכב החדש שמגיע בקרוב לארץ

בקרוב אצלכם? דגם היוקרה Tiggo 8 Pro Max מגיע לישראל, צילום: Chery

בשיתוף סינרג'י גלובל

שוק הרכבים החשמליים בישראל רותח ואיתו גם התחרות על כיסו של הצרכן הישראלי ובשנים האחרונות ראינו כניסה של שחקניות משמעותיות אשר הציבו את השוק הישראלי כיעד אסטרטגי. מתוכן בולטת במיוחד חברת "צ'רי" (Chery), אשר הייתה מבין החברות הסיניות הראשונות להכריז על כניסתה לשוק הישראלי.  החברה חיכתה לרגע הנכון בו הצרכן הישראלי יהיה בשל יותר לאמץ את רכביה הייחודיים.

מודל הדגל שיוביל את החדירה לשוק הוא הקרוסאובר היוקרתי Tiggo 8 Pro Max אשר מצויד במערכות מתקדמות לחוויית נהיגה מושלמת, כגון: מערכת ה 4X4 החדשנית בעלת שישה מצבי נהיגה, מנוע TGDI 2.0 ותא הנהג המפנק C-Pure העומד בתקן איכות אוויר בינלאומי מחמיר.

הגברת ג'ואו איפנג (Zhou Yifeng), יועצת המדיה של חברת צ'רי מטעם חברת סינרג'י גלובל הנמצאת בתל אביב, פירטה על העבודה שנעשתה: "מחלקת העיצוב בחברת צ'רי התחשבה באיזורי האקלים השונים בארץ ושאפה להתאים את הדגם לצרכיו של הנהג הישראלי. בין אם מדובר בטיול משפחתי בסביבת שטח בנגב ובין אם מדובר בנסיעה באילון, צ'רי שואפת להבטיח הנאה מקסימלית לצד בטיחות ויציבות. אפילו בוצעה התאמה לנהיגה בסביבה מושלגת כמו ברמת הגולן והרי ירושלים, כדי שתהיה בטוחה יותר באמצעות מערכת מניעת החלקה".

עוד נמסר כי החברה מתגאה בתא הנוסעים של הדגם החדש אשר שם דגש על בריאות הנוסעים ברכב, לדוגמה: מערכת סינון האוויר הינה בסטנדרט רפואי תקני בדרגה CN95 ומערכת ניקוי עצמי אנטי-פתוגנית RICSCS.

בשיתוף סינרג'י גלובל

כדאי להכיר