לראשונה מאז התקרית עם וויל סמית: כריס רוק מגיב

במהלך הופעת סטנד-אפ שלו, התייחס הקומיקאי לתקרית האלימה שהתרחשה בטקס האוסקר, שגרמה לסערה בעולם כולו

התקרית בין וויל סמית' לכריס רוק בטקס האוסקר, צילום: רויטרס

כריס רוק מגיב לראשונה לתקרית בטקס האוסקר שבה וויל סמית סטר לו לעיני העולם.

בעת שמיליונים מדברים מאז תחילת השבוע על המקרה החריג - שמאז שהתרחש הספיקו גם וויל סמית וגם רעייתו ג'יידה פינקט להגיב על אודותיו - הקפיד רוק שלא התייחס למקרה או לפרסם הצהרה פומבית בנושא. אמש (רביעי) במהלך הופעת סטנד-אפ שלו בבוסטון, הגיב הקומיקאי לראשונה לתקרית, שבה כאמור הותקף על ידי וויל. זאת לאחר שסיפר בדיחה על מחלת האלופציה אראטה של ג'יידה, אשר גורמת לה לאובדן שיער.

"וואה, אוקיי!", פתח רוק את דבריו על במת תיאטרון הווילבור, כתגובה לתשואות רמות וארוכות מצד אלף הנוכחים במקום שמחאו כפיים לשחקן והקומיקאי במשך שתי דקות שלמות, בטרם אמר רוק: "יו, תנו לי לקיים את המופע!". לאחר כמה רגעים נוספים של אהדה, התייחס הסטנדאפיסט לפיל שבחדר ושאל: "איך היה סוף השבוע שלכם?" - שאלה שהתקבלה בשאגות צחוק.

"אין לי הרבה חומרים שעוסקים במה שקרה, אז אם באתם לשמוע על הסיפור הזה, דעו שיש לי מופע שלם שכתבתי לפני סוף השבוע האחרון. אני עדיין סוג של מעכל את כל מה שקרה, כך שבשלב מסוים אדבר על החרא הזה, וזה יהיה רציני ומצחיק". רוק התעלם מקריאה של אדם מהקהל שצעק "שיזדיין וויל סמית" והמשיך במופע שלו, שארך שעה. "אני הולך לספר כמה בדיחות", אמר. "זה נחמד פשוט להיות קצת בחוץ".

על פי דיווחים, מאז המקרה מכירות הכרטיסים להופעות הסטנדאפ הקרובות של כריס רוק הרקיעו שחקים. מאתר כרטיסים בשם "TickPick" נמסר לתקשורת האמריקנית כי הקומיקאי מכר יותר כרטיסים להופעות ביממה שחלפה מאז טקס האוסקר מאשר בכל החודש שקדם לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר