שתף קטע נבחר

יצחקי התחבר לאוהדים: "מי שלא קופץ אדום!"

חלוץ מכבי ת"א ענה במשך קרוב לשעה לשאלות אוהדים בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה, בין היתר אמר: "אני מבטיח לעשות הכל כדי לנצח בדרבי. לא מאמין בקללת החלוצים, ורוצה להוכיח שזה לא קיים. יש לנו מטרות והן לקחת תארים"

חלוץ הרכש של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, בילה הערב (ה') קרוב לשעה מול עמוד הבית של המועדון בפייסבוק, שם השיב לשאלות האוהדים. יצחקי, שהגיע לקבוצה בסכום חסר תקדים של 2 מיליון דולרים וישתכר בחמש העונות הקרובות לא פחות מעשרה מיליון שקלים, השיב לשאלות נבחרות, כאשר לקראת סיום הצ'אט כבר היה נראה שהוא מחובר לקהל הצהוב.

 

 

"אני מצפה מהקהל להגיע לכל מגרש וללוות אותנו ללא תנאים", כתב יצחקי לאוהדים לקראת סיום. "אנחנו השחקנים מאוד אוהבים אתכם וחשוב לנו לראות אתכם בהמוניכם ולגרום לכם רגעי אושר. ויאללה - לקנות מנויים ולהגיע למשחקים. חברים יקרים, נהנתי מאוד! והכי חשוב צהוב עולה ומי שלא קופץ אדום!".


יצחקי במעמד החתימה על החוזה. "חלום לשחק במכבי ת"א" (אורן אהרוני) 

 

עוד לפני הסיום, השיב החלוץ לשאלות לא קלות של האוהדים, שבין היתר שאלו האם החתימה שלו במכבי נבעה מלחץ של אוהדי בית"ר ירושלים. "לא חתמתי בגלל לחץ אוהדים", השיב יצחקי, "זה נכון שבזמן האחרון קיבלתי הרבה פניות מאוהדי בית"ר לחתום דווקא במכבי, זה עשה לי משהו אבל הגעתי למכבי כי זה מועדון גדול וחלום של כל שחקן להגיע ולשחק פה".

 

"תמיד יש לחץ בקבוצות גדולות", המשיך השחקן, "ושחקנים צריכים לדעת להתמודד עם זה. מי שלא יודע להתמודד עם לחץ כנראה שהמקצוע שלו לא קשור לכדורגל. הדבר הראשון ששמעתי שהגעתי למכבי זה שרוצים לנצח בדרבי. אני מבטיח לעשות הכל ביחד עם הקבוצה כדי לשמח את האוהדים הנפלאים שלנו ולנצח בדרבי!".

 

"אני נהנה מאוד במכבי ולאן שלא נלך אני רוצה לראות את כל היציעים בצהוב כחול. אני מחכה למחזור הראשון לראות את בלומפילד מלא, זו תהיה הרגשה מעולה. יש המון שחקנים חדשים בקבוצה ויקח לנו קצת זמן להתחבר. אני לא מאמין בקללת חלוצים. זו עובדה כי בתקופה האחרונה זה לא הלך במכבי אבל השנה מכבי עשתה רכש טוב לכל העמדות ואני מקווה לשנות את המושג הזה "קללת חלוצים" ולהוכיח שזה לא קיים. יש לנו מטרות השנה וחלק מהן זה כמובן גם תארים. אנחנו צריכים סבלנות ואני בטוח שכשהקבוצה תושלם נוכל להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו ".


אוהדי מכבי ת"א. יצחקי: "אני נמצא פה בלב שלם" (אלי אלגרט) 

 

יצחקי נשאל על הסכומים הגדולים שהשקיע מיטשל גולדהאר בקבוצה והשיב: "זה ממש מוכר לי משנת הדאבל עם בית"ר. בקבוצה עם כל כך הרבה שחקנים איכותיים, שחקנים צריכים לוותר על האגו ולדעת שכל מה שהמאמן מחליט זה אך ורק לטובת הקבוצה. כל הכבוד לבעלים שהוציא סכומי כסף גדולים. ניתן להבין מהכוונות שלו שהמטרות הן לזכות בתארים. יש המון שחקנים טובים ומוכשרים ומה שצריך כדי להצליח זה חיבור".

 

יצחקי נשאל על הפרסום ב-ynet לפני מספר שבועות לפיו אבירם ברוכיאן היה מועמד להגיע למכבי ת"א, מה שבסופו של דבר לא יצא לפועל ואמר: "ברוכיאן שחקן גדול וחבר עוד יותר גדול. אני הראשון שאשמח אם הוא יגיע לשחק לידי".

 

עשרות אוהדים הפנו ליצחקי את השאלה "אם זה היה תלוי בך, היית מעדיף להגיע למכבי או להפועל?", אחרי עשרות שאלות זהות, השיב החלוץ הצהוב: "לכל השואלים, אם אני נמצא במכבי, אז אתם יכולים להיות בטוחים שאני נמצא פה בלב שלם והכי חשוב שאני מגיע עם חיוך לכל אימון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברק יצחקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים