שתף קטע נבחר

צילום: gettyimages imagebank

ווימבלדון: אנדי רם ניצח את רג'יב רם

הישראלי ושותפו האוסטרי, ג'וליאן נואל, העפילו לסיבוב השני לאחר ניצחון על השחקן בעל השם הפיקנטי ואריק בדריך. גם פאר ובת זוגתה ניקולסקו עלו שלב, משחקו של דודי סלע בזוגות נדחה

פתיחה מוצלחת לאנדי רם. הטניסאי הישראלי ושותפו האוסטרי, ג'וליאן נואל (המדורגים 8 בטורניר), העפילו הערב (ה') לסיבוב השני בטורניר הזוגות בווימבלדון. רם ונואל ניצחו את הצמד האמריקני, רג'יב רם ואריק בדריך 7:6 (3), 4:6, 4:6, 2:6.

 

המערכה הראשונה היתה צמודה לכל אורכה והגיעה לשובר שיווין, בו שלט הצמד האמריקני. מכאן והלאה, הצמד הישראלי-אוסטרי לקח את העניינים לידים וניצח את שתי המערכות הבאות בתוצאה זהה - 4:6, 4:6. רם ובדריך כבר נשברו והמערכה הרביעית הייתה כולה של רם השני - אנדי ושל שותפו האוסטרי.


אנדי רם. זכה ב-90 נקודות דירוג ו-9,000 ליש"ט (צילום: אורן אהרוני)

 

בעקבות הניצחון, זכה הישראלי ב-90 נקודות דירוג וב-9,000 ליש"ט, אותן יחלוק עם נואל. היריבים בשלב הבא יקבעו במפגש בין מארק לופז ו-דויד מאררו הספרדים לבין אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני ודניס יסטומין האוזבקי.

 

גם שחר פאר בסיבוב השני של הזוגות, לאחר שהיא ובת זוגתה הרומניה מוניקה ניקולסקו (שתיהן מדורגות 14), ניצחו בקלות את האחיות אלונה וקטרינה בונדרנקו האוקראיניות 2:6, 2:6. בסיבוב הבא מחכות להן וניה קינג האמריקאית וירוסלבה שבדובה הקזחית.

 

דודי סלע ומיכאל פריז'ינסקי הפולני היו אמורים לפגוש את ג'ון אייסנר וסם קוריי האמריקני, אך המארגנים ריחמו על אייסנר לאחר המותחן שלו במשחק היחידים והמשחק נדחה למחר.


פורסם לראשונה 24/06/2010 17:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים