שתף קטע נבחר

חוזר הביתה: אריק בנאדו סיכם עם מכבי חיפה

פרסום ראשון: הבלם בן ה-36 של בית"ר ירושלים חוזר לקדנציה שלישית במועדון בו גדל וימלא את החור שנפער בעקבות עזיבת דקל קינן וג'ורג' טשיירה. בנאדו: "אין מאושר ממני לחזור הביתה"

ארבע שנים אחרי שעזב את מכבי חיפה, אריק בנאדו שב למדים הירוקים. סגנית האלופה, שמכרה את ג'ורג' טשיירה לפ.צ. ציריך וצפויה לאבד גם את דקל קינן לרובין קאזאן, מצאה אלטרנטיבה בדמותו של בלם בית"ר ירושלים בעונות האחרונות.

 

כפי שפורסם כאן לראשונה, בנאדו בן ה-36 מצטרף לסגנית אלופת המדינה, לאחר ששיחק בבית"ר ירושלים מאז נטש את הכרמל. הבלם, לא הסתיר בעבר את רצונו לסיים את הקריירה במועדון בו גדל, ובשל העובדה כי בסיום העונה הנוכחית תם חוזהו הוא יעבור לחיפה בחינם, למה שתהיה הקדנציה השלישית שלו במועדון.

בנאדו במדים הירוקים. יחזור לקדנציה שלישית? (צילום: ראובן כהן)

 

בסיום הפגישה עם ההנהלה נשמע הבלם נרגש מאוד ולאתר הרשמי אמר: "אני מתרגש מאד, זהו יום חשוב עבורי ואין מאושר ממני לחזור הביתה, למקום שהתחלתי לשחק בו כדורגל ולגדול איתו לאורך כעשרים שנים.

 

"המחשבה שאלבש שוב את המדים הירוקים מרגשת אותי ביותר ואני ממתין בקוצר רוח לאימון בכפר-גלים כדי לחוש מחדש את האווירה המיוחדת שתסגור עבורי את המעגל בחיפה בה אסיים את הקריירה. זה הדבר הכי נכון והכי ראוי לתת את כולי למועדון ואני מבטיח לאוהדים לעשות הכל למען הקבוצה שלנו".

 

בנאדו נחשב לשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בבית"ר. בירושלים רצו שהבלם ימשיך גם בעונה הבאה, אך בגלל אי הוודאות הכלכלית נאמר לו כי לא ברור אם יוכלו להאריך לו את החוזה. כזכור, ב-2006 עזב בנאדו את מכבי חיפה בטונים צורמים בעקבות סכסוך עם הבעלים יעקב שחר. האחרון מכר את כרטיס השחקן שלו לבית"ר ירושלים.

 

בנאדו, שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים בגיל 17.5, רשם עד כה 375 הופעות בליגת העל ו-94 בנבחרת ישראל. הוא כבש תשעה שערים בליגה, שלושה נוספים בגביע המדינה ואחד באינטרטוטו. הוא נחשב, כידוע, לאחד הסמלים הגדולים של מכבי חיפה בשנות ה-90 וה-2000.


בנאדו מול קטן. עשויים לשתף פעולה כבר בעונה הקרובה (צילום: אלי אלגרט)

 

חיפה: "בנאדו הביע את רצונו לחזור"

בעקבות הפרסום הראשון ב-ynet הוציאה מכבי חיפה הודעה בה נאמר: "אריק בנאדו הביע את רצונות לחזור למכבי חיפה ולסיים בה את הקריירה. ההחלטה

 הועברה למאמן אלישע לוי. שיחה בינו לבין בנאדו תתקיים בימים הקרובים".

 

ובעניין אחר: נקבעו שלושת משחקי ההכנה של הירוקים במחנה האימונים באוסטריה. ב-28 לחודש תפגוש חיפה את דינמו בוקרשט, כעבור יומיים תתמודד מול לוקומוטיב מוסקבה. ב-3 ליוני תשחק נגד אוסטריה וינה המקומית.

 

השתתף בהכנת הכתבה: איזי עין דור

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק בנאדו
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים