2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(La Liga)
בברצלונה היו לא מעט עסקאות מפוקפקות בשנים האחרונות, אבל חלון ההעברות האחרון של החורף היה מהטובים ביותר של המועדון בשנים האחרונות. בראש ובראשונה עומד צירופו של פייר אמריק אובמיאנג בחינם. לאחר שרבים הרימו גבה, החלוץ הגאבונזי שהגיע מארסנל השתיק את כל הביקורות עם יכולת פנטסטית.
בספרד מדגישים שאובמיאנג הסתגל מצוין והתאים את עצמו לחדר ההלבשה כמו כפפה ליד. הוא הגיע צנוע והרוויח במהרה את כבודם של חבריו לקבוצה. ב-11 משחקים בלבד עד כה, הוא כבר חתום על תשעה שערים, אחד פחות ממפיס דפאיי, מלך שערי הקטלונים בעונה הנוכחית.
בברצלונה יכולים להיות מרוצים מאוד, מכיוון שהם לא רק הצליחו להתחזק בסקורר אמיתי ברגע האחרון של חלון ההעברות של החורף, הם גם עשו עסקה אדירה מבחינה כלכלית. מעבר להגעה של החלוץ בחינם, הוא גם הסכים לקצץ בצורה משמעותית מאוד בשכרו כדי ללבוש את חולצת הבלאוגרנה.
2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג חוגג
(רויטרס)
המספרים בספרד נחשפו – הגאבונזי קיבל כ-1.3 מיליון אירו לחודש בארסנל, והסכים לקצץ ל-380 אלף אירו לחודש בלבד בבארסה (כמעט מיליון אירו פחות). החוזה שנחתם בין הצדדים הוא עד 2025, עם אופציה לפרידה ב-2023. הצדדים סיכמו שבהתאם להתאוששות הכלכלית של הקבוצה, משכורתו של השחקן תעלה, אך בשום שלב לא תגיע לסכומים שהרוויח בלונדון.
לאובמיאנג יש סעיף שחרור גבוה של 100 מיליון אירו, ובמקרה שקבוצה אחרת תרצה להחתימו, נראה שבארסה מוגנת, וגם אם תחליט למכור אותו, תוכל לקבל מחיר נדיב. יחד עם זאת, הגאבונזי וגם ז’ואן לאפורטה לא רואים כרגע אופציות לפרידה, אלא להיפך. השחקן מאושר בשלב הזה בקאמפ נואו וזה הדדי לחלוטין.
שווה צפייה: תקציר מורחב של הקלאסיקו הענק