עיסוי שהסתיים בעבירות מין (אילוסטרציה) | צילום: GettyImages

כתב אישום יוגש נגד מעסה מר"ג בגין אונס מטופלת

הצעירה הגיעה אל החשוד באמצעות פרסומים ברשת ודיווחה על עבירות מין שביצע בה • מעצרו הוארך בחמישה ימים

תושב רמת גן בן 53 נעצר לפני כשבועיים עם קבלת דיווח על חשד לאונס מטופלת במהלך עיסוי בדירתו.

מהחקירה עלה כי המטופלת, תושבת ת"א בת 27, הגיעה אל החשוד באמצעות פרסומים ברשת ותיאמה עימו עיסוי. על פי החשד, במהלך העיסוי ביצע בה החשוד עבירות מין חמורות.

מחר יוגש נגד החשוד כתב אישום, צילום: GettyImages

עם קבלת הדיווח עצרה המשטרה את החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בתל אביב. בשבוע שעבר הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך בחמישה ימים, עד מחר (שני), לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

בפרשה אחרת מואשם מעסה שעבד במתחם ספא מהדרום בעבירות מין במטופלת.לפי כתב האישום שהוגש היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נכנסה המטופלת לחדר העיסוי שבו התארחה במתחם "דרים איילנד" בשדה יואב, והנאשם ביקש ממנה להישאר רק בתחתונים שם ביצע בה את זממו עד שהגיע לסיפוק מיני.

המתלוננת בשנות ה-20 לחייה זכתה בעיסוי מתנה לאחר שעמדה ביעד המכירה במקום עבודתה. במהלך העיסוי על פי כתב האישום, המעסה, נגע בה באזורים אינטימיים ללא הסכמתה.

הנאשם גם בעל אותה ללא הסכמתה, ובסוף המעשה הנאשם גם אמר לה שהוא צריך לצאת כדי "להסדיר את נשימתו". כמו כן, ביקש ממנה להתארגן ולשתות "הרבה מים".

דני סעדון רס"מ חוקר תחנת קריית גת קרא בשיחה עם "ישראל היום" למתלוננות נוספות להגיש תלונה. "מדובר באירוע מאוד חמור, אמנם הוא עבד שם תקופה קצרה אבל אי-אפשר לדעת מה הוא הספיק לעשות בזמן הזה". כמו כן החוקר סיפר כי הנאשם, יליד 1998, תחילה הכיש את המיוחס עד לשינוי גרסתו, "באותו היום המתלוננת הגישה תלונה במשטרה בגין אונס, נשלחה לבדיקה ונמצא זרע התואם את ה-DNA שלו בבדיקה שלה".

החשוד נעצר עוד באותו הערב, והכחיש את המיוחס לו. גם לאחר האימות מול המתלוננת המשיך לדבוק בגרסתו. רק לאחר הגשת הצהרת התובע ביקש לשוחח עם צוות החקירה כדי לבקש חקירה נוספת – שם שינה את גרסתו, וטען כי היחסים נעשו בהסכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו