2 צפייה בגלריה
לואיס קסטרו וערן זהבי
לואיס קסטרו וערן זהבי
לואיס קסטרו וערן זהבי
(רויטרס)
בבוטאפוגו ממשיכים לפנטז על ערן זהבי. אחרי ההצעה הראשונית שהגישו לחלוץ פ.ס.וו איינדהובן, ב-’UOL Esporte’ הברזילאי טוענים שהמאמן לואיס קסטרו מעריך את השחקן הישראלי ומאמין שהוא יתאים לקבוצה.
שמו של זהבי מקושר חזק למועדון לאחר שהמשא ומתן עם החלוץ שהיה בעדיפות הראשונה, אדינסון קבאני, לא התקדם כפי שציפו בבוטאפוגו, ודרישות השכר של האורוגוואי היו גבוהות מדי.
בברזיל טוענים שהמו”מ עם הישראלי בן ה-34 לא היה קל במיוחד ועדיין יש אי הסכמות, אבל מצד שני במועדון בטוחים שאפשר יהיה להתקדם עם העסקה. בארץ הסמבה טוענים שקסטרו מרוצה מאוד מהגעה אפשרית של זהבי ונתן את אישורו המלא ואור ירוק להמשך השיחות.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו)
הישראלי נמצא כרגע תחת חוזה בפ.ס.וו כמובן, והוא מסיים אותו רק בקיץ. בבוטאפוגו רוצים אותו באופן מיידי, אבל איינדהובן משחקת באירופה ונמצאת בעיצומו של מאבק האליפות, כך שקשה לדמיין את החלוץ נוחת בברזיל לפני סיום מועד ההעברות במדינה ב-12 באפריל – ההולנדים לא יתנו לזה לקרות. בנוסף לכך, לא קיים סיכוי שהשחקן ירצה לעזוב בזמן שקבוצתו נאבקת על שלושה תארים.
הבעלים ג’ון טקסטור היה גם הוא מאוד רוצה לראות את זהבי חותם, אבל מצד שני אמר לאחרונה בראיון שערך: “לאוהדים שלנו יש חלומות על שחקנים שהם יקרים מאוד. לבזבז הרבה כסף על שחקן שרשם הרבה הישגים בעבר במקום לקנות שלושה חלוצים ושני מגנים… צריכים להיות רציונליים לגבי זה”.
מסי הבא? צפו בדור העתיד של ברצלונה