3 צפייה בגלריה
אטורה מסינה
אטורה מסינה
אטורה מסינה
(חגי מיכאלי)
בנוסף למשחקה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד, התקיים הערב (חמישי) ביורוליג עוד מפגש מסקרן, במסגרת המחזור ה-32 המפעל, כשאנדולו אפס אירחה את ארמני מילאנו באיסטנבול ונכנעה לה 83:77. מי שנהנתה מהתוצאה היא מכבי תל אביב, שעדיין יכולה לחלוף על פני הטורקים שניצבים במקום החמישי.
בעקבות הניצחון חבורתו של מסינה מתבססת במקום הרביעי כשבמאזנה 17 ניצחונות מול 8 הפסדים, ואילו חניכיו של עתמאן ירדו למאזן 14 ניצחונות מול 11 הפסדים, כשהמקום החמישי שבו החזיקה ערב המחזור נמצאה כעת בסכנה.
המשחק התחיל בשליטה של הקבוצה המקומית, שנהנתה מערב קליעה נהדר והמטירה 30 נקודות ושבע שלשות על ראשם של האיטלקים, שנראו עדיין בהלם מאירועי המשחק בהיכל. הרבע השני נמשך בשליטה של אנדולו, שהכתיבה את הקצב וברחה כבר ליתרון של 15 נקודות בסוף הרבע השני, כשבמחצית לוח התוצאות הראה 36:51 לטובת אנדולו.
3 צפייה בגלריה
ארגין עתמאן
ארגין עתמאן
ארגין עתמאן
(רויטרס)
אטורה מסינה ניצל את הפסקת המחצית בשביל להעיר את שחקניו, שיצאו מחדר ההלבשה באנרגיות שונות לגמרי והחלו לנגוס ביתרון של המקומיים. חניכיו של מסינה הציגו הגנת ברזל ועצרו את חניכיו של עתמאן על 10 נקודות בלבד בדרך לרבע מחוץ של 10:26, עם אחוזים נהדרים מכל הטווחים, שהחזיר אותם לחיים ופתח את המשחק מחדש. הרבע האחרון המשיך כמו שנגמר הרבע השלישי. האיטלקים, בהובלת דאטומה הוותיק שתרם 14 נקודות, והול שהוסיף 13 משלו, רצו לרבע אחרון נהדר של 16:21 שסגר את ההתמודדות. בסיום 77:83 למילאנו ששבה לנצח.
3 צפייה בגלריה
שיין לארקין
שיין לארקין
שיין לארקין
(איציק בלניצקי)
הרבו לקלוע לארמני מילאנו: לואיגי דאטומה 14 נקודות, דבון הול 13 נקודות, שבון שילדס 12 נקודות, סרחיו רודריגס 12 נקודות, ניקולו מלי 10 נקודות, קייל היינס 9 נקודות.
הרבו לקלוע לאנדולו אפס: וסיליה מיציץ’ 27 נקודות, אדריאן מורמן 16 נקודות, שיין לארקין 10 נקודות, בראיינט דאנסטון 9 נקודות.
86:96 לגלבוע גליל שגוברת על ראשל"צ