1 צפייה בגלריה
הטניסאי הצעיר ושאר הילדים בירושלים
הטניסאי הצעיר ושאר הילדים בירושלים
הטניסאי הצעיר ושאר הילדים בירושלים
(מוריס אוחיון)
מפגש מרגש נרשם אתמול (שלישי) במרכז הטניס והחינוך ירושלים בין טניסאי בן 10 מאוקראינה, שחולץ בסוף השבוע מאיזורי המלחמה, לבין המאמן הישראלי ג׳אן פוצ׳טאר, ששימש ב-2021 מאמנה הראשי של הטניסאית האוקראינית הבכירה, דיאנה יאסטרמסקה, שדורגה 21 בסבב העולמי.
הטניסאי הצעיר התאמן עם קבוצת העתודה התחרותית בעיר הבירה וצפוי להמשיך ולהתאמן עמה בימים הקרובים. היא כוללת שבעה ילדים בגילאי 12-13 העוברים לאורך כל השבוע אימוני טניס, כושר ועבודה מנטלית. הקשר עם המרכז בירושלים נוצר דרך חילי טרופר, שר התרבות והספורט, ואילן גרין מאגף הספורט של עיריית ירושלים.
הגעתם לישראל של הטניסאי האוקראיני הצעיר ואמו התאפשרה לאחר מסע ארוך של 1,000 ק"מ בתיווכו של המאמן יליד קייב, דמיטרי פלייטמן, ובסיוע של איגוד הטניס ומשרד התרבות והספורט.
ממרכז הטניס והחינוך ירושלים נמסר: "הילדים התרגשו מאוד מבואו של הטניסאי מאוקראינה ואף הורי הילדים בקבוצה הציעו לארח אותו ואת אמו בביתם. אמנם הילד לא נגע במחבט זמן ממושך, אבל מהר מאוד התחבר לשאר הילדים ובעיקר ניכר שהוא השתוקק לחזור למגרשי הטניס. נשמח להמשיך להיות כאן עבור הילד ואמו, בתיאום עם משרד התרבות והספורט ועיריית ירושלים".
דולגופיאט: זה מה שארצה לעשות בעתיד