אוהדי הפועל באר שבע, אם הייתי אומר לכם שהמנהל המקצועי שלכם, שהוא אחד מהשחקני העבר הכי אהובים שיש למועדון, יחליף את רוני לוי, ויהפוך למאמן מצליח – אז כנראה שרובכם הייתם חותמים על הרעיון בעיניים עצומות.
ברדה החזיר את שמחת החיים לבאר שבע, ואיתו היא כובשת בצרורות ורק מנצחת. משחק העונה נגד מכבי חיפה הופך למבחן הגדול והאמיתי של המאמן הצעיר, שניצחון בו יוריד את הפער מהפסגה לנקודה בלבד, ויהפוך את חלום האליפות לממשי. יהיה זה מפגש בין שני מועדונים גדולים, בין בעלי קבוצות מהטובים שיש בכדורגל הישראלי וכמובן בין שחקנים נהדרים.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מול הפועל באר שבע
מכבי חיפה מול הפועל באר שבע
מכבי חיפה מול הפועל באר שבע
(צילום: עוז מועלם)
ומי אם לא ברק בכר יגיע עם אש בעיניים לחגוג אליפות כמעט ודאית אם ינצח מול האקסית המיתולוגית, איתה הניף שלוש צלחות. מהעבר השני יחכה על הקווים מי שהיה הכוכב הגדול שלו על המגרש. איזה ערב זה הולך להיות.
כמובן שמכבי חיפה, בטח מול הקהל שלה, היא הפייבוריטית, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות. כולנו זוכרים את הניצחון המטורף של רוני לוי 1:2 בסמי עופר בסיבוב הראשון עם שני פנדלים של איאד אבו עביד, ושני אדומים לעומר אצילי ועופרי ארד. אז מחכה לנו משחק גדול, מעניין, איכותי – קרב שעשוי להכריע עונה שלמה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.