אנחנו ב-2022, עברנו קורונה ומלחמת עולם, מנהיגים באו והלכו ומים זרמו בירקון בכמויות שיכולות לכסות את כדור הארץ. אבל דבר אחד נשאר כל השנים: מחנות מסי-רונאלדו שמחכים זה לזה בפינה ומסרבים לקבל את המציאות.
המציאות היא שמדובר בשני בני אדם. כן, אצלם פורים נמשך קצת יותר מיממה, או חודש, או שנה, או שנתיים. במשך 17-16 עונות השניים האלו התחפשו לחייזרים לא מהעולם הזה, היפנטו אותנו במהלכים מרטיטים ומספרים הזויים, וככל הנראה מדובר בשניים הגדולים בהיסטוריה (ושכל מחנה יבחר את המקום הראשון שלו). אבל בסופו של דבר, בשנה הזאת האמת נחשפת.


כן, רבותיי, לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם בני אנוש. גם הם. סובלים מעליות וירידות של מצבי רוח. גם הם תלויים לפעמים בצוות המסייע סביבם, גם הם נתקלים לעתים בבעיות התאקלמות, אבל מעל הכל, הם בעיקר מתבגרים. שניהם כבר הוכיחו לעצמם הכל ולא צריכים להוכיח יותר שום דבר לאף אחד. הם מנסים ליהנות, בעיקר לכייף בקצת שנשאר. רונאלדו חזר הביתה למנצ'סטר בשביל הנוסטלגיה, מסי איבד את שמחת החיים שלו בבארסה המתפרקת ומצבה הכספי אילץ אותו ללכת למקום שכמובן ישלם לו הכי טוב. הם תחרותיים, כל אחד מהם עדיין רוצה לטרוף תארים, אבל בפועל זה קצת יותר קשה בקבוצות בהם הם משחקים.
אלו קבוצות שנבנו רע, בלי חשיבה מקצועית אמיתית אלא "נביא את השמות הכי מפוצצים וככה הכל יתחבר ונזכה בצ'מפיונס". שום התווית דרך של מנהל מקצועי שמביא שחקנים שמתאימים לדפוס המשחק, אלא חשיבה על מרצ'נדייז בלבד. מסי ורונאלדו נקלעו השנה לסיטואציה, כל אחד בדרכו. שום הדחה בשמינית גמר צ'מפיונס לא תשנה את מה שעשו עבור המשחק הזה, אבל צריך להודות שזוהי כנראה גם שירת הברבור של שניהם. אף אחד מהם כבר לא יחזור להיות מה שהיה.
הם בני אדם, עם חולשות. אם קהל אוהדי הכדורגל לא יראה את הדברים במשקפת הזאת, הפרידה מהם תכאב יותר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 15:13, 21.03.22