2 צפייה בגלריה
יוסוף נורקיץ'
יוסוף נורקיץ'
יוסוף נורקיץ'
(רויטרס)
מקרים כאלה לא רגילים ב-NBA לראות. פורטלנד טרייל בלייזרס הפסידה הלילה (בין ראשון לשני) באינדאינה 98:128 במשחק שלא עורר תגובות מיוחדות. הבאלגן התחיל לאחר המשחק, כשכוכב הטרייל בלייזרס, יוסוף נורקיץ’, ניגש ליציע ונקלע לעימות פיזי עם אוהד היריבה. במהלך האירוע העיף נורקיץ’ את מכשיר הנייד של האוהד שנפל בחוזקה על הפרקט.
הבוסני הענק מושבת תקופה האחרונה בשל פציעה ברגלו וצפוי להיעדר לפחות עוד ארבעה שבועות, כך הודיעה הקבוצה אמש. הסנטר הנפלא רושם העונה ממוצעים מרשימים של 15 נקודות לצד 11.1 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.
כזכור, פורטלנד נמצאת בעיצומה של עונת שפל מבחינתה, ומכוונת למקום נמוך שעשוי להוביל אותה לבחירת דראפט גבוהה, במחזור שצפוי להיות איכותי מאוד בצמרת. הטרייל בלייזרס החליטו ללכת השנה על אסטרטגיה של בנייה מחדש, במהלכה העבירו בטרייד שחקנים משמעותיים במועדון, וכאלה שהיו מזוהים עימו בעשור האחרון כמו סי’ גיי’ מקולם.
2 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
(רויטרס)
כוכב הקבוצה, דמיאן לילארד, מושבת גם הוא בשל פציעה ומועד חזרתו למגרשים לא יודע. כעת נראה שהלחץ בקבוצה מאורגון מתחיל לחלחל החוצה לשחקנים, כשהשאלה הנשאלת היא איך תגיב הנהלת הליגה למקרה החמור שמנוגד כמובן לערכיה.
הפועל מביסה את הפועל חיפה 71:92 יאנג להט