1 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
רגע האמת הגיע. אחרי חודשים של ציפייה, הקלאסיקו הגדול חוזר וברצלונה תתארח אצל ריאל מדריד הערב (ראשון, 22:00) בסנטיאגו ברנבאו לקרב אדיר, שככל הנראה לא יכריע את האליפות, אבל עדיין יהיה משחק בין שתי אימפריות גדולות על הרבה כבוד ויוקרה. הקלאסיקו, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
”קלאסיקו לצמוח ממנו”, נכתב על השער ב’מונדו דפורטיבו’ הקטלוני, “ברצלונה שלא הפסידה בליגה השנה מבקרת בברנבאו כדי לשבור רצף של שלוש שנים ללא ניצחון בקלאסיקו”. ב’ספורט’ הוסיפו: “קלאסיקו לשנות את ההיסטוריה”, ואף הדגישו שקרלו אנצ’לוטי עדיין לא שולל את הזכייה של בארסה באליפות בסיום העונה ושחסרונו של קארים בנזמה יהיה משמעותי.
ב’מארקה’ השתמשו באופן יצירתי במשחק ה-Wordle כדי להרכיב את המילה קלאסיקו, וב’אס’ עיצבו את השער עם שלושה כוכבים מכל קבוצה וכתבו: “שאלה של כבוד”. ההיעדרות הבולטת מהמפגש תהיה כאמור של בנזמה, שצפוי לחזור לשחק רק ב-2 באפריל מול סלטה ויגו.
מ-97 עד-2006 השערים היפים ביותר בקלאסיקו
הקבוצות כבר נפגשו העונה פעמיים ובשני המקרים הבלאנקוס ניצחו. בקאמפ נואו זה נגמר ב-1:2 לקבוצה של אנצ’לוטי ב-24 באוקטובר 2021, ובסופר קאפ ב-12 בינואר קיבלנו הארכה ומותחן בדרך ל-2:3 לבן בסיום חצי הגמר. בתקשורת הספרדית די סגורים לגבי הרכבי שתי הקבוצות, כשההתלבטות היחידה בברצלונה היא בין גאבי לפרנקי דה יונג ובריאל מדריד בין רודריגו ללוקה יוביץ’ או מריאנו כמחליפיו של בנזמה.
ההרכב המשוער של ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, נאצ’ו, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג’וניור ורודריגו (מריאנו/לוקה יוביץ’).
ההרכב המשוער של ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, דני אלבס, רונאלד אראוחו, ג’רארד פיקה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג (גאבי), פדרי, אוסמן דמבלה, פראן טורס ופייר אמריק אובמיאנג.