4 צפייה בגלריה
מכבי נתניה נערים ב על
מכבי נתניה נערים ב על
מכבי נתניה נערים ב על
(באדיבות מכבי נתניה)
המחזור ה-25 בליגת נערים ב' – על יצא היום (שבת) לדרך, והביא עמו תוצאות מסקרנות במיוחד. משחקה של מכבי פתח תקווה, שתתמודד מול בני יהודה תל אביב, נדחה ליום שני (15:00) הקרוב בעקבות השתלמות מאמנים. מכבי נתניה ומכבי תל אביב רשמו ניצחונות, סכנין הוציאה נקודה מקריית שמונה, טוברוק לא התקשתה מול נועלת הטבלה, נשר, וניצחה אותה 0:3.
בחלק העליון של הטבלה, לצד העובדה שמכבי פתח תקווה, מוליכת הטבלה, לא שיחקה היום ומשחקה נדחה ליום שני הקרוב, רשמו מכבי תל אביב ומכבי נתניה ניצחונות כשהן ממשיכות להציג יכולת יוצאת מן הכלל. הפער בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקווה עומד כעת על שש נקודות. קבוצתו של ציון כהן רשמה 0:4 על הפועל חדרה ממרכז הטבלה. יהודה בלאי התכבד בצמד, עידו עולי וסתיו לוי השלימו החגיגה בצהוב-כחול.
מכבי נתניה רשמה 0:2 חשוב על בית"ר ירושלים משערים של ניב גבאי ואיתי מוסלי. נתניה, שנמצאת במקום השלישי בטבלה, רחוקה רק שלוש נקודות ממכבי תל אביב מהמקום השני והכל פתוח. בצד השני, בית"ר נמצאת במצב לא פשוט בכלל, כאשר היא רחוקה שער אחד מירידה מתחת לקו האדום. הפרש שערים עדיף (21-) מזה של בית"ר טוברוק (22-) השאיר אותה לשבוע נוסף מעל הקו האדום.
4 צפייה בגלריה
ביתר טוברוק נערים ב על
ביתר טוברוק נערים ב על
ביתר טוברוק נערים ב על
(באדיבות המועדון)
בית"ר טוברוק, שדולקת אחרי הירושלמים ורוצה לצאת מעל הקו האדום, קיבלה יריבה במתנה: עירוני נשר. טוברוק שנלחמת על חייה, בדיוק כמו נשר, רשמה 0:3 ענק משערים של יאן שיקוט, יונתן ארפי ובן זייד וצברה 3 נקודות יקרות. בשבוע הבא טוברוק יכולה לעלות מעל הקו האדום ואולי, מי יודע, להוריד את בית"ר ירושלים מתחתיו, ולהכניס אותה ללחץ גדול אף יותר.
הפועל פתח תקווה התרחקה במעט מהחלק התחתון, אחרי שרשמה 1:2 על הפועל ראשון לציון שנותרה אף היא, לצד בית"ר ירושלים וטוברוק, עם 26 נקודות בחלק התחתון. ליעד עזריאל ושער עצמי אומלל הביאו את הניצחון לפתח תקווה, ליאב כהן רק צימק לראשל"צ. שער בודד של גבריאל פדלון המצוין של הפועל רעננה, השאיר את הנקודות בבית מול הפועל רמת גן, שרשמה את הפסדה ה-14 במספר. בני סכנין והפועל קריית שמונה נפרדו ב-1:1, כשמוחמד שתייוי כבש לסכנין ורז ניסן גרין לזכות קריית שמונה.
4 צפייה בגלריה
הפועל פתח תקווה נערים ב' על
הפועל פתח תקווה נערים ב' על
הפועל פתח תקווה נערים ב' על
(באדיבות המדיה של המועדון)
במשחק אמצע טבלה טיפוסי, הפועל באר שבע גברה 0:2 על מועדון ספורט אשדוד ורשמה את ניצחונה העשירי העונה בזכות שערים של איתי חזות ועומר זוהר. באר שבע, לאחר הניצחון, רחוקה נקודה אחת מהפועל חדרה, שנמצאת במקום השישי.
4 צפייה בגלריה
הפועל רעננה נערים ב' - על
הפועל רעננה נערים ב' - על
הפועל רעננה נערים ב' - על
(באדיבות המועדון)
עיבוד נתונים: מיכאל ויינרב ועמית גוכמן.
ארקדי גאידמק מתארח אצל אופירה וברקוביץ'