2 צפייה בגלריה
סאקו טורה. יחזור להרכב
סאקו טורה. יחזור להרכב
סאקו טורה. יחזור להרכב
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה תחל הערב (ראשון, 20:15) את דרכה במשחקי הפלייאוף התחתון, כאשר תארח את בית"ר ירושלים בסמי עופר. בחיפה מודעים לכך שאם הם רוצים להתחיל את ההכנות לחצי גמר הגביע בחודש הבא בראש שקט, אסור להם להסתבך בקרבות התחתית והם חייבים את מלוא הנקודות.
על פי אנשי הקבוצה, ארבע נקודות בשבעת המשחקים שנותרו יספיקו כדי להישאר בליגה. לקראת המשחק מול בית"ר צפויים שני שינויים בהרכב לעומת המשחק האחרון: ירין סרדל הצעיר יפנה את מקומו בקישור לטובת סאקו טורה, בעוד דודי טוויטו יפנה מקום לנעם כהן שחוזר מצהובים. להוציא את השינויים האלו, לא צפויים שינוים נוספים.
אלישע לוי התייחס למשחק: “מדובר במשחק מפתח אחרי ההפסד להפועל ירושלים. נעשה הכול כדי להגיע הרבה יותר טוב מוכנים. ננסה בעזרת הקהל גם בתקופה פחות טובה לשים הכול בצד ולעודד את השחקנים. בפלייאוף כל משחק יהיה קשה, בטח מול בית"ר ירושלים שעשתה משחק מצוין מול מכבי חיפה. אנחנו חייבים בעזרת גישה נכונה ומאמץ קבוצתי לעשות את המקסימום כדי לנצח”.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
בן והבה אמר: “מדובר במשחק לא פשוט של פתיחת הפלייאוף. כולם משחקים על החיים. אסור לנו להסתבך ולכן נצטרך לקחת את שלוש הנקודות ואז להתכונן לחצי הגמר. אנחנו צריכים פחות לשחק כדורגל יפה ולהביא הפעם את הנקודות, שזה בניגוד לסגנון שלנו. אסור לנו לספוג גם במחיר של משחק פחות יפה. בית"ר עם שחקנים טובים ונצטרך להיערך בהתאם ולשם כך נצטרך את הקהל. אני מבין את הקהל שהתאכזב עד כה ועכשיו אנחנו צריכים אותם יותר מתמיד".
הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנתוני, בן והבה, נעם כהן, גל אראל, סאקו טורה, מתיאה ליואיץ', חנן ממן, אלן אוז'בלט ואלון תורג'מן.
בנושא אחר, דור מלול, ניסו קפילוטו והמנכ”ל רובי רגב ביקרו בתל השומר את רועי לוי, אוהד הקבוצה שנפצע בפעילות מבצעית לפני כשבועיים במסגרת היחידה הצבאית בה הוא משרת. בעקבות כך, עבר השבוע ניתוח מורכב בידו. בני משפחתו החליטו להעלות לרועי את המורל ופנו למועדון שיחזק אותו בימים לא פשוטים אלה.
נציגי המועדון שמעו מלוי על סיפור הפציעה והעניקו לו את חולצת הרטרו שהשיק המועדון וגם צעיף הקבוצה. קפילוטו כתב לרועי הקדשה אישית על החולצה: "מחכים לך ב-19 באפריל". רובי רגב הזמין את רועי ובני משפחתו, כולם אוהדי הפועל חיפה, להתארח באחד ממשחקי הקבוצה הקרובים מיד לאחר שרועי יחלים.
בית"ר ירושלים מתכוננת לפלייאוף התחתון