1 צפייה בגלריה
ספאחיה
ספאחיה
ספאחיה
(לילך וויס-רוזנברג)
שני מפגשים נדחו מהערב (שישי) למועד אחר ביורוליג, אך הראשון שהסתיים עם ניצחונה המוחץ של באסקוניה 68:85 על אלבה ברלין הביא גם בשורה חיובית למכבי תל אביב. אמנם אלה שתי קבוצות שנלחמות על הפלייאוף וקרובות לצהובים מת”א בכמות הניצחונות, אך הבאסקים להם עשרה ניצחונות כבר שיחקו שלושה משחקים יותר.
כאמור, באסקוניה, לה נשארו שלושה משחקים בלבד, עלתה למאזן 15:10 הודות לניצחון ואילו הגרמנים, להם נותרו שישה משחקים, היו יכולים להתקרב עוד יותר לעבר מכבי (11:11), אך הפסידו בפעם ה-13 העונה באירופה מול 9 ניצחונות. כל זאת כמובן בהנחה ואכן התוצאות מול הקבוצות הרוסיות יימחקו והן יודחו סופית מהמפעל הבכיר של אירופה.
במשחק עצמו ווייד בולדווין, שנמצא בעונה מצוינת, בלט אצל המנצחת של נבן ספאחיה (עזר לאקסית מת”א) עם 16 נקודות ו-10 אסיסטים, רוקאס גידראטיס הוסיף 22 נקודות. בצד הישראלי – תמיר בלאט קלע 10 נקודות ומסר 6 אסיסטים, יובל זוסמן קלע 4 נקודות והוריד 2 כדורים חוזרים.
במשחק המאוחר של הערב, המוליכה ברצלונה כצפוי גברה 70:82 על הכוכב האדום ועלתה למאזן 5:19, שזו אגב גם תוצאה טובה למכבי שנאבקת גם מול הסרבים על המקום השמיני. עבור הכוכב זה היה הפסד מספר 13 לעומת 11 ניצחונות, וגם הם, בדומה לאלבה ברלין, התרחקו עוד יותר מהמקום בשמינייה. ניקולה מירוטיץ’ הצטיין אצל שאראס עם 19 נקודות, ברנדון דייויס הוסיף 12 משלו.
מה עושים כשהכדור נתקע מעל הסל?