2 צפייה בגלריה
נדאל ואלקרס לפני מספר שנים
נדאל ואלקרס לפני מספר שנים
נדאל ואלקרס לפני מספר שנים
(אינסטגרם)
חתיכת מפגש מחכה מחר (שבת) ב-21:30 בחצי גמר האינדיאן וולס, בו רפאל נדאל, שיאן המייג’ורים שנמצא בשנה פנטסטית עם מאזן 0:19, יפגוש בכוכב הצעיר והעולה של הטניס העולמי, בן ארצו בן ה-18 קרלוס אלקרס. מלבד הדרבי הספרדי הפיקנטי זה יהיה גם מפגש בין קרלוס לאליל שלו, השחקן אותו ניסה לחקות כבר מילדות.
השור ממיורקה, שלא ממש מטייל מתחילת התחרות והגיע לשלב הנוכחי אחרי ניצחון קשוח ביותר על ניק קיריוס (“לעולם לא אגיד דברים רעים על נדאל, אני חושב שהוא הגדול מכולם”). לקראת המשחק, נדאל פירגן לספרדי הצעיר: “הוא צנוע וכזה שיודע לעבוד קשה, אני עוקב אחריו והוא יגיע רחוק. מזכיר לי אותי, כשהייתי צעיר”.
מנגד, אלקרס נשאר צנוע והשיב: “בגיל שלי נדאל כבר היה עם גראנד סלאם, יש לי עוד דרך ארוכה, אבל אני מרגיש שאני מראה כבר מה אני יודע. בכל אופן, מול רפא אני הולך ליהנות מכל רגע, זו חוויה גדולה לשחק נגד גיבור הילדות שלך”. השניים אגב נפגשו כבר בעבר בשנה שעברה, אך אז זה לא היה כוחות על החימר ושיאן המייג’ורים חגג בסיום.
2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל חוגג
רפאל נדאל חוגג
רפאל נדאל חוגג
(רויטרס)
כאמור, נדאל בשיאו ומקווה לחגוג תואר נוסף לפני המעבר לעונה האהובה עליו – החימר כמובן. אלקרס זה סיפור גדול, בגיל 18 הילד הזה, שנחשב להווה ולעתיד של הענף, משחק כמו טניסאי שכבר כמה שנים טובות בסבב. יש לו פיזיות יוצאת דופן שמביאה אותו להגיע כמעט לכל כדור, טכניקה מצוינת מהקו האחורי עם בקהנד חד כמו סכין בשתי ידיים, יד רכה וטובה ליד הרשת עם דרופ שוט באמת מהטופ וכמובן הרים של ביטחון.
בנקודות המכריעות אלקרס לא מפחד ללכת על כל הקופה עם כדורים קצרים או על ווינרים וזה בהחלט משתלם לו, וגם יש את עניין האימון המאוד קריטי. חואן קרלוס-פררו האגדי, שהיה בעבר מדורג ראשון בעולם ואף זכה ברולאן גארוס, מעניק לאלקרס את כל הכלים הדרושים, כולל עבודה מצוינת בצד המנטלי, קמרון נורי, האלוף היוצא, וגאל מונפיס, הרגישו את העוצמות שלו מקרוב.
מלאדן קרסטאיץ' לקראת המשחק מול בני סכנין