2 צפייה בגלריה
שון גולדברג ודין דוד
שון גולדברג ודין דוד
שון גולדברג ודין דוד
(עמרי שטיין)
סגל נבחרת ישראל לשני המשחקים מול גרמניה ורומניה פרסם הערב (חמישי), קצת אחרי סערת מרקו בלבול שהובילה לעזיבתו את הנבחרת. הסגל שזומן יוביל את הכחולים לבנים לצמד המשחקים ב-26 וב-29 בחודש הנוכחי תחת המאמן גדי ברומר ושותפו לצוות אלון חרזי.
אחרי הסערה שהחלה בעקבות “שוער המריבה” דניאל פרץ, שיהיה לבסוף חלק מסגל הנבחרת הצעירה בהחלטתו של המנהל המקצועי החדש יוסי בניון, החליט בלבול לסיים את תפקידו וכתוצאה מכך נקבע סגל חדש ושונה מזה שתכנן המאמן העוזב לזמן.
אל סגל הנבחרת נכנסו כמה מהשחקנים שחווים עונה טובה בליגת העל ובראשם מי שתפס את עמדת הבלם במכבי חיפה, שון גולדברג. מתן בלטקסה, שבעצמו עשה הסבה לעמדת הבלם ומקבל הזדמנויות בתפקיד הזה במכבי ת”א, זומן אף הוא לסגל הבוגרת. מי שנותר בחוץ הוא עומר אצילי, שהחלים לאחרונה מפציעה. שון וייסמן ביקש להשתחרר מהסגל עקב רגישות ברגלו.
השוער שיוביל את הנבחרת גם הפעם יהיה אופיר מרציאנו, שהפך לשוער הראשון של פיינורד ההולנדית. עומרי גלזר ואיתמר ניצן זומנו בנוסף. בוריס קליימן הגיב לאי זימונו עם שיתוף תמונת הסגל של הנבחרת ואמוג’י של פרצוף מקיא:
2 צפייה בגלריה
בוריס קליימן עצבני בסטורי
בוריס קליימן עצבני בסטורי
בוריס קליימן עצבני בסטורי
(אינסטגרם)

הסגל המלא:

שוערים: אופיר מרציאנו, איתמר ניצן ועומרי גלזר.
הגנה: אלי דסה, אוראל דגני, שון גולדברג, סאן מנחם, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, מאור קנדיל ואיאד אבו עביד.
קישור: דור פרץ, ביברס נאתכו, דן גלזר, גבי קניקובסקי, מוחמד אבו פאני, מנור סולומון, ניר ביטון, יונתן כהן, רמזי ספורי, אביב אברהם ודולב חזיזה.
התקפה: תאי בריבו, מונאס דאבור ודין דוד.
מסע"ת ראשון של בניון בתור המנהל המקצועי