2 צפייה בגלריה
ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כבר שנה שנייה ברציפות ששני הכוכבים הכי גדולים הכדורגל העולמי בשנים האחרונות, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, מודחים כבר בשמינית גמר ליגת האלופות. בשנה שעברה מי שהדיחה את הפרעוש ששיחק בברצלונה, הייתה קבוצתו הנוכחית, פ.ס.ז’. הפורטוגלי ששיחק ביובנטוס הודח על ידי פורטו. השנה, שניהם החליפו מועדונים וקיוו להשכיח את ההדחות מהעונה שעברה, אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. הארגנטינאי הודח עם פ.ס.ז’ על ידי ריאל מדריד, בעוד CR7 הודח גם הוא מול קבוצה מבירת ספרד, בדמותה של אתלטיקו מדריד.
בעקבות ההדחות והיכולת החלשה של שני הכוכבים הם ספגו ביקורת רבה, והמון סימני שאלה צצו בנוגע להמשך דרכם כשחקנים מובלים בטופ האירופאי. מי שלא חסך בביקורת על שני הסטארים הגדולים הוא חלוצה לשעבר של נבחרת צרפת, ניקולה אנלקה, שאמר: “הם יכולים להיות מאוד מרוצים ממה שהשיגו בשנים האחרונות, אבל הקריירה שלהם נגמרה”.
אקס צ’לסי, ריאל ויובנטוס הוסיף: “מסי ורונאלדו היו מעל כולם, אבל עכשיו זה נורמלי עבורם להאט את הקצב. שניהם היו צריכים להיות חכמים יותר, והם לא היו. זה מה שקורה לשחקנים שרוצים לשחק יותר מדי זמן ממה שהם מסוגלים. שניהם היו צריכים לקחת על עצמם אתגרים פחות מסובכים. כשאתה מגיע לגיל 32-34 אתה צריך לקבל החלטות נכונות בנוגע להמשך הקרירה שלך כדי שבאמת תסיים בטופ. אני אמנם פרשתי בגיל 36, אבל כבר בגיל 32 האטתי את הקצב כשעברתי לשחק בסין”.
2 צפייה בגלריה
ניקולה אנלקה
ניקולה אנלקה
ניקולה אנלקה
(רויטרס)
“הופתעתי יותר מהכישלון של מסי בפאריס מאשר מזה של רונאלדו. ציפיתי שליאו יככב בצרפת כי זו ליגה קלה יותר. מרונאלדו פחות הופתעתי כי מבחינתי הפרמייר ליג היא הליגה הקשה ביותר בעולם”, הוסיף הצרפתי.
גוטי וחמשת השערים הכי יפים שלו בלה-ליגה