2 צפייה בגלריה
נבחרת השחייה של ישראל
נבחרת השחייה של ישראל
נבחרת השחייה של ישראל
(איציק בלניצקי)
ביום ראשון הקרוב הנהלת איגוד השחייה תתכנס וצפויה לאשר את הסכם העזיבה מרצון של המנכ”ל אמיר טיטו. בינתיים, ל-ONE נודע כי חלק משחייני הנבחרת שלחו מכתב להנהלת האיגוד ובו הם ביקשו כי טיטו יישאר בתפקידו. על המכתב שנשלח להנהלת האיגוד חתומים השחיינים יעקב טומרקין, דניס לוקטב, רון פולונסקי, דניאל נמיר, תומר פרנקל, גל כהן גרומי, מירון חירותי, לאה פולונסקי, איתן בן שטרית, כריס פיצ’וגין, אנדי מורז, איתי גולדפדן וזוהר שיקלר.
במכתב כתבו השחיינים: “הופתענו לגלות כי אמיר טיטו, מנכ”ל איגוד השחייה, עומד לסיים את תפקידו לאחר אליפות העולם הקרובה. אנו, חברי נבחרת ישראל, מבקשים מהנהלת איגוד השחייה ומאמיר טיטו, בעקבות הודעתם המשותפת, לשקול שוב את החלטתם ולבקש מאמיר כי ימשיך בתפקידו. אמיר טיטו החל את תפקידו לפני כארבע שנים והוא יישם את האסטרטגיה החדשה של האיגוד שכוללת את המטרות הבאות - סביבת אימונים ברמות הגבוהות תוך כדי חשיפת המאמנים והשחיינים באגודות לתוכניות אימון ואנשי מקצוע מהטובים בעולם, השתלמויות של מאמנים בחו”ל ושיפור השחייה הישראלית בזירה הבין-לאומית”.
כמו כן, הוסיפו: “אמנם אמיר לא הגיע מעולם השחייה, אך היכולות הניהוליות והמקצועיות הוכיחו את עצמן. הוא תמיד קיבל החלטות בצורה מושכלת, תוך כדי הקשבה וניווט בין אנשי המקצוע השונים והשחיינים, אשר תרמו לשחייה הישראלית לטווח הקצר והארוך כאחד. בשנים האחרונות השחייה הישראלית השתפרה בצורה דרסטית - היא זכתה להכרה שלא ידעה כמותה, מספר הפעילויות והתחרויות של האיגוד רק גדל, לרבות עניין התקשורת בה, בניית מערכת שתומכת בשחיינים ומספקת את הנדרש, וכמובן ההישגים במים השתפרו לאין ערוך”.
2 צפייה בגלריה
אמיר טיטו - מנכ"ל איגוד השחייה
אמיר טיטו - מנכ"ל איגוד השחייה
אמיר טיטו - מנכ"ל איגוד השחייה
(נעם מורנו)
בהמשך ציינו כי “במהלך כהונתו של אמיר, מספר ההישגים, מהקדטים ועד האולימפיים, צמח. הצלחות אלו כמובן נגזרות מניהול וקבלת החלטות נבונות תוך כדי שיתוף פעולה של כל אנשי המקצוע בהובלתו של אמיר. בנימה אישית, חשוב לנו להגיד שאנו רואים את אמיר כחלק בלתי נפרד מהנבחרת. החל מקבלת אישורי כניסה למדינות השונות ומציאת פתרונות ללינה באמצע הלילה, ועד חיבוק חם ותומך לפני הכניסה לחדר ההצבות בתחרויות. אמיר תמיד שימש כאוזן קשבת, אם מדובר באופן מקצועי, או כמנטור. כמו כן, הוא תמיד חיפש דרך לעזור, ואם היה נדרש הפך עולמות בשביל להשיג את התנאים המיטיבים לנבחרת ולכל אחד ואחת בעת הצורך. הוא תמיד שם את צרכי הספורטאים במקום הראשון במקביל לפיתוח המערכת, ואנו אסירי תודה”.
לסיום כתבו: “האיגוד הוא הבית והמקום הבטוח של שחייני ישראל, ואנו חשים עוד יותר בבטחה שאנו יודעים שאמיר מוביל אותו, ומהווה עוגן עבורנו. אנחנו מאמינים שעזיבתו של אמיר לא רק תשנה את המערכת, אלא תפגע ביציבות בתקופה הקריטית לקראת האולימפיאדה. אנחנו השחיינים, חלק מהמערכת ואנחנו שותפים להצלחת האיגוד בשנים האחרונות, ולכן אנו מאמינים שהמשך כהונתו של אמיר הוא דבר נדרש והראוי לעשות”.