3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
האלופה המכהנת ומוליכת הטבלה, מכבי חיפה, תתחיל בשבת ב-20:00 את דרכה בפלייאוף העליון מול הפועל תל אביב בסמי עופר, בתקווה לפתוח אותו ברגל ימין ולפחות לשמור על פער ארבע הנקודות בפסגה, ואולי אף להגדילו. לקראת המשחק החשוב, מאמן הירוקים, ברק בכר, והקשר שלו, מוחמד אבו פאני, דיברו הבוקר (חמישי) במסיבת העיתונאים, שהועברה בשידור חי באתר.
בכר, התייחס תחילה לעובדה שהירוקים נוהגים למעוד בפתיחת הפלייאוף בעונות האחרונות: “בסדר גם הרבה שנים לא ניצחנו את מכבי ת”א לא? הכל מתנקז להכנה ולא מתייחסים למה שהיה לפני. דיברנו שהפלייאוף השנה יהיה יותר קשה עם קבוצות טובות יותר וחשוב להתחיל אותו ברגל ימין ולא להתייחס לסטטיסטיקה. סטטיסטיקה זה חשוב ויש אנליסטים שמשתמשים בהם, אבל בסוף יש משחק נתון ולא כל מה שנכון למשחקים אחרים נכון אליו. אנחנו רוצים לנצח בכל פרמטר אבל אם נעשה מה שאנחנו יודעים הסטטיסטיקה תתיישר”.
ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול הפועל ת"א
“אמרתי לשחקנים שהמטרה היא לשחק את הכדורגל שלנו”, הסביר מאמן המוליכה. ”בסופו של דבר אם נצליח לתרגם את זה להרבה שערים זה מצוין, אבל גם במשחק פחות טוב צריך להילחם ולנצח 0:1 גם בכדורגל פחות יפה”.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
בנוגע לאדומים של קובי רפואה, אמר בכר: הפועל קבוצה מצוינת והיא לא סתם פה. זה מועדון עם מסורת ותמיד קשה מולם, גם השנה. אין משחקים קלים. אנחנו מכבדים אותם אבל חושבים איך להרים את הרמה כדי שהקהל ייהנה בנוסף לתוצאה”.
המאמן הירוק התייחס גם למצבם הרפואי של גודסווי דוניו, שלא התאמן ולא ייכלל בסגל, ועומר אצילי: “דוניו מתקדם, הוא עבר ניתוח ונראה ביומיים הקרובים איך יהיה. הוא יהיה במשחק הבא. אצילי נכנס מול בית”ר וזה אומר שהוא כשיר. יש שני אימונים שנראה את החדות שלו ונקבל החלטה אם ישחק וכמה”.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
מוחמד אבו פאני הוסיף: “כל קבוצה בפלייאוף היא קבוצה קשה שמביאה הרבה קהל בבית ובחוץ וממצפה לנו עבודה מאוד קשה, זה המאני טיים ואנחנו מוכנים לזה. לא מרגישים שאמור להיות קל מול הפועל, גם שנה שעברה התקשינו בפלייאוף והשנה הפלייאוף יותר קשה. נבוא מרוכזים כאילו כל משחק זה גמר. השנה המאבק נהיה יותר קשה כי יש את ב”ש ומכבי ת”א שנלחמות איתנו. בסופו של דבר זה המאני טיים ולא משנה מה עשינו עד עכשיו, צריך לנצח כל משחק בשביל קלחת את התואר”.
בתוך כך, אזלו הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה לקראת המפגש מול האדומים, כ-27,000 כבר נרכשו.