4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו השיג לאורך הקריירה שורה ארוכה של תארים, אישיים וקבוצתיים, עליהם יספר לנכדים. אחד מציוני הדרך היוקרתיים ביותר אותם הוא נוהג לשמר ולבסס כמדי שנה, הוא תואר “מלך הצ’מפיונס”, כאשר הוא מחזיק בשורה של שיאים במפעל הבכיר של היבשת וסיפק לא מעט רגעי קסם.
הערב (שלישי, 22:00) תהיה לפנומן הפורטוגלי הזדמנות נוספת להטביע את חותמו בסטטיסטיקה בה הוא שולט ביד רמה, כאשר יארח עם מנצ’סטר יונייטד באולד טראפורד את אתלטיקו מדריד אחרי 1:1 במשחק הראשון, במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.
רונאלדו, שזכה חמש פעמים בליגת האלופות (4 עם ריאל מדריד, אחד עם יונייטד), עדיין מחזיק בתואר מלך השערים בכל הזמנים במפעל (190) והוא גם שיאן הבישולים (48) וההופעות (182). הפורטוגלי יפגוש את הקבוצה שהוא אוהב יותר מכל להתמודד מולה, כאשר הוא רשם 25 שערים ועוד תשעה בישולים ב-36 הופעות נגד הקולצ’ונרוס, כולל שלושער אדיר כשהיה במדי יובנטוס בדרך לרבע גמר הצ’מפיונס ב-2019. דייגו סימאונה בוודאי זוכר זאת היטב.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
אל שורת ציוני הדרך של רונאלדו הצטרף העונה גם שיא ההופעות במפעל, כאשר הוא חלף על פני איקר קסיאס האגדי. הוא גם היה הראשון שהגיע ל-100 שערים באלופות והראשון לכבוש בעשרה משחקים רצופים של ליגת האלופות. גם בעונה הנוכחית, שרחוקה מהציפיות ביונייטד, הוא רשם מספרים נהדרים בצ’מפיונס, כאשר הבקיע שישה שערים בשמונה משחקים, כולל כאלו במאני טיים שסידרו לאדומים נקודות בשלב הבתים. אז מהם המספרים בהם הוא מחזיק? לפניכם:

השיאים הבולטים

הכי הרבה הופעות בתחרויות אירופה של אופ”א (190)
הכי הרבה הופעות בליגת האלופות (182)
הכי הרבה שערים במפעלים אירופים (143)
הכי הרבה שערים בליגת האלופות (140)
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
הכי הרבה שערים לעונה בליגת האלופות (17 כיבושים ב-2013/14)
הכי הרבה שערים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות (67)
השחקן הראשון שזכה ב-5 תארי ליגת האלופות
הכי הרבה בישולים בצ’מפיונס (48)
השחקן היחיד שכבש בשלושה משחלקי גמר באלופות
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
אחד משני השחקנים שהבקיעו בכל ששת המשחקים בשלב הבתים בעונה אחת
השחקן היחיד שכבש ב-11 משחקי ליגת האלופות ברציפות
השחקן היחיד שהבקיע עשרה שערים מול קבוצה אחת באלופות (נגד יובנטוס)

אלנגה ב-11 של יונייטד, גריזמן פותח באתלטיקו

הרכב מנצ’סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, הארי מגווייר, רפאל וראן, אלכס טלס, סקוט מקטומיניי, פרד, ברונו פרננדש, ג’יידון סאנצ’ו, אנתוני אלנגה וכריסטיאנו רונאלדו.
הרכב אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, מרקוס יורנטה, חוסה חימנס, סטפן סאביץ’, ריינילדו, רנאן לודי, הקטור הררה, רודריגו דה פול, קוקה, ז’ואאו פליקס ואנטואן גריזמן.
ריאל הביסה את מיורקה 0:3 לפני הקלאסיקו