אלו היו ימים קשים במיוחד עבור מנור סולומון. הקשר הישראלי של שחטאר דונייצק נקלע למלחמה באוקראינה, ועבר מסע תלאות מקייב לגבול פולין לפני שהצליח להימלט מהמדינה. במקום כדורגל, הוא חווה מראות האימה, וכעת העתיד המקצועי שלו אינו ברור. הוא מוצא עצמו כרגע בצומת דרכים, לאור חלון ההעברות המיוחד שנפתח לזרים מאוקראינה ומרוסיה, כשעל הפרק עומדות הצעות ממספר קבוצות המעוניינות לרכוש אותו.
הנה השמות שעלו עד כה: פולהאם, המשחקת בשלב זה בצ'מפיונשיפ האנגלית, מדורגת במקום הראשון בהפרש גדול ומועמדת בטוחה לעלייה לפרמייר-ליג; אברטון שכרגע נמצאת בתחתית הפרמייר-ליג, במקום ה-17, ותנסה לשרוד בליגה; ליון שנמצאת בשלב זה במקום ה-10 בליגה הצרפתית ומנסה להילחם על מקום באירופה; וקלאב ברוז' הבלגית המדורגת במקום השני בליגה ושיחקה השנה בליגת האלופות.

1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון חוזר ארצה
(צילום: יאיר שגיא)

עושה רושם שבימים הקרובים סולומון יעשה את המעבר לאחת הליגות הבכירות באירופה, וכל קבוצה שתזכה בהצטרפותו תרוויח. השאלה הגדולה היא אם מנור יצליח לעשות את קפיצת המדרגה לליגה בכירה יותר ולהמשיך בכושר הפנטסטי שהציג בשחטאר דונייצק בשנים האחרונות. להזכירכם, סולומון מסכם 3 שנים במדי שחטאר דונייצק, עם 102 הופעות ו-22 שערים בכל המסגרות, כשהשיא היה בהופעות מול ריאל מדריד בצ'מפיונס.
נצטרך לחכות בימים הקרובים להתפתחויות נוספות לגבי הקבוצה שתקלוט אותו. אני מקווה שנמשיך לראות את סולומון ממשיך לפרוח וליהנות מהמשחק המדהים שהוא מפגין.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.