2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל נוף הגליל
שחקני הפועל נוף הגליל
שחקני הפועל נוף הגליל
(שחר גרוס)
הפועל נוף הגליל תפגוש בסוף השבוע מ.ס.אשדוד בפלייאוף התחתון אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום האחרון בליגת העל, כשלזכותה 20 נקודות בלבד. הצפוניים יודעים שהם יצטרכו לעלות את הרמה על מנתץ להישאר בליגה הבכירה ומנכ”ל המועדון, גיל ברעם, התייחס לנושא.
ברעם שיתף לגבי האסטרטגיה שלו: "עכשיו זה המאניי טיים. אם ננצח את ארבעת המשחקים הראשונים נשאר בליגה, אך אם לא אז לא נשאר. עד עכשיו זה היה לאגור נקודות. אם לא ננצח את המשחקים הקרובים נחזור לליגה שלנו. אם ננצח אז ליגת העל זו הליגה שלנו".
בנוסף ברעם לא הסתיר את אכזבתו מכך שהאוהדים לא הגיעו למגרשים כפי שציפה: “אין לי טענות לאוהדים שכן מגיעים, יש לי טענות לאוהדים שלא מגיעים. עבדנו קשה, ראש העיר ואני, כדי להביא את הקבוצה לטופ של הכדורגל הישראלי, ובקטע הזה של האוהדים אנחנו לא שם. זה עניין של מסורת וצריך לבנות את זה. בגלל זה חשוב לי להישאר בליגה כי רק ככה ניתן יהיה לגדל דור של אוהדים הרבה יותר גדול".
2 צפייה בגלריה
גיל ברעם
גיל ברעם
גיל ברעם
(אסי ממן)
המנכ”ל מאמין שיש סיבה לכך שהקהל לא מגיע: “במשך כל השנים שהיינו בלאומית הרבה מאד אוהדים פוטנציאלים הלכו למכבי חיפה. יש המון אוהדים של נוף הגליל, עפולה, טבריה ובכל האזור שהלכו לחיפה. הרי מכבי חיפה לא ממלאת את סמי עופר ב-30 אלף חיפאים. הם באים מכל הארץ. אנשים גדלו לתוך מכבי חיפה, כל הכבוד להם. אני מוריד את הכובע בפניהם. כדי לראות את הקהל שלנו חוזר למגרשים זה מצריך זמן וזה תהליך. אם נייצר רצף של כמה שנים בליגת העל נוכל לדאוג להביא יותר קהל מזה שהיום מגיע. אני מאמין שברגע שנסיים את העבודות במגרשים החדשים של מחלקת הנוער, שיהיו הכי יפים, בארץ נוכל משם להצמיח את האוהדים החדשים".
בעניין אחר, הפועל נוף הגליל תחסר את עומר פדידה, שסובל ממתיחה במפשעה, במשחק מול מ.ס אשדוד. מדובר במכה קשה עבור הצפוניים, שכן החלוץ אמור היה לשדרג את ההתקפה של הקבוצה במאבקי התחתית, שבהם הקבוצה של שי ברדה שואפת לעשות הכל על מנת להשאר בליגה.
לקט שערים מהליגת הנוער לאומית