2 צפייה בגלריה
ארתורו וידאל
ארתורו וידאל
ארתורו וידאל
(רויטרס)
ארתורו וידאל יחגוג בקרוב 35, אבל הוא עדיין משחק בטופ העולמי ומוכיח שמקומו שם מידי יום במדי אינטר, אלופת איטליה המכהנת. חוזהו של הצ’יליאני יסתיים בקיץ והוא לא צפוי להישאר בנראזורי, אך נדמנה שהקשר כבר יודע היכן הוא ירצה לשחק.
“אני מאוד אוהב את פלמנגו” פתח וידאל בראיון, “הנשיא שלהם נתן לי חולצה במתנה וזה מילא את ליבי באושר. אני חולם לשחק שם, אני מקווה לעשות את זה בקרוב מאוד. אעשה כל שביכולתי כדי לשחק שם”.
כמו כן שחקן העבר של יובנטוס, באיירן מינכן וברצלונה שיתף: “אולי הפרק שלי בכדורגל האירופי יסתיים. אני לא יודע אם זה הזמן המתאים עבורי לעזוב, אבל אם זה כן אז המטרה העיקרית שלי תהיה לנצח כמה שיותר משחקים עם פלמנגו. הקבוצה הזאת היא תחרותית מאוד והיא הטובה ביותר בדרום אמריקה”.
2 צפייה בגלריה
ארתורו וידאל
ארתורו וידאל
ארתורו וידאל
(רויטרס)
כמו כן הצ’יליאני התייחס לחברו לנבחרת ולקבוצה, אלכסיס סאנצ’ס: “אני רואה שהוא טוב ומאושר. הוא אריה בכלוב, מישהו כמוהו צריך לשחק יותר, לראות אותו על הספסל זה קשה, במיוחד אחרי כל מה שהוא מראה בכל פעם שהוא עולה על המגרש, אבל אני לא רוצה להתערב בהחלטות של המאמן”.
בנוסף וידאל התייחס לשאיפה העתידית שלו: “אני רוצה להפוך בעתיד למאמן נבחרת צ’ילה. אני לומד מצפייה בהרבה משחקי כדורגל ואני מאוד אוהב את המערך 4-3-3. המטרה שלי היא לאמן קבוצה ואז את נבחרת צ’ילה”.
לא מרימה את הראש: תיקו בין טורינו לאינטר