1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(רויטרס)
האם דווקא לאחר שחזר לגלות יכולת שיא עם שלושער ב-2:3 הקריטי על טוטנהאם, מנצ’סטר יונייטד מצאה מחליף לכריסטיאנו רונאלדו בעונה הבאה? לפי דיווחים באנגליה זה בהחלט נראה הכיוון. ב’דיילי מייל’ וכלי תקשורת נוספים נטען שהשדים האדומים עדיין מעוניינים בשירותיו בהארי קיין ומתכוונים להגיש לטוטנהאם הצעה על החלוץ בקיץ.
הקבוצה של רלף ראנגניק צופה בדריכות אחר הנעשה במנצ’סטר סיטי ובהתקרבות של יריבתה העירונית במגעיה עם ארלינג הולאנד, ומבינה כי היא חייבת לפעול בהקדם. הקבוצה של פפ גווארדיולה הייתה דווקא הקרובה ביותר להנחית את הכוכב האנגלי בקיץ האחרון, אך התרנגולים הצליחו לבסוף להשאירו, וכעת הסיטיזנס כבר מעוניינים בחלוץ הנורבגי של דורטמונד.
בטוטנהאם מקווים להצליח להשאיר את קיין גם הקיץ, בעיקר בעקבות היכולת המדהימה אותה הוא מגלה תחת שרביטו של אנטוניו קונטה, אך גם מודעים לכך שנשארו רק שנתיים לחוזה שלו וב’מירור’ דווח כי הם מעדיפים להקשיב להצעות מאשר לאבד אותו בחינם כשחוזהו יסתיים. כזכור, גם יונייטד הייתה בין המעוניינות בקיין בקיץ האחרון אך לבסוף ירדה מהמרוץ וצירפה את כריסטיאנו רונאלדו בקאמבק רועש.
עבור קפטן נבחרת אנגליה מדובר בהזדמנות פוטנציאלית גם לשיתוף פעולה חוזר עם מאוריסיו פוצ’טינו שאימן אותו בזמנו בטוטנהאם. כידוע, המאמן הארגנטינאי שנכשל בענק עם פאריס סן ז’רמן בליגת האלופות הוא בין המועמדים הבכירים למשרת המאמן הראשי באולד טראפורד והוא עשוי להצטרף יחד עם קיין לאחר סיום העונה הנוכחית. יחד עם זאת, עוד מוקדם לדעת בעיקר בשל העובדה כי לא מדובר בפעם הראשונה ששני השמות הללו נקשרים עם מועדון הפאר האנגלי.
כל השערים מעונת הבכורה של רונאלדו בריאל