1 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ריאל מדריד בדרך הבטוחה לזכייה באליפות ספרד, כאשר אתמול (שני) פתחה פער של 10 נקודות בפסגה אחרי 0:3 על מיורקה. הכובשים היו, כרגיל, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה הנפלאים, שסוחבים העונה את הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי כל הדרך אל התואר. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הכוכב הברזילאי טען שספג קריאות גזעניות מהאוהדים של מיורקה, מה שכבר קרה לו מספר פעמים העונה, כולל בקלאסיקו נגד ברצלונה. ויניסיוס נקלע לעימותים עם מספר שחקנים של המארח אחרי תיקול קשה שספג, שלדעת רבים גם היה שווה כרטיס אדום ובפועל השופט לא הוציא אפילו צהוב. במהלך אותם רגעים, הקיצוני ספג נהמות גזעניות מהיציעים, כולל חיקויים של קוף, אך השופט לא ציין זאת בדו”ח. לפחות הוא צחק אחרון.
באשר לבנזמה, ששוב להט, נרשמה דאגה לא קטנה מהפציעה שלו, אבל הכול מצביע על כך שהצרפתי יהיה כשיר לקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו במחזור הבא. גם פרלאן מנדי ורודריגו נפצעו והדאיגו את הקבוצה של אנצ’לוטי. בינתיים, ב’אס’ המדרידאי פרגנו לצמד של ריאל: “איזה זוג!” וב’מארקה’ הדגישו בשער את פער 10 הנקודות של הקבוצה מהבירה בפסגה. בינתיים, בספרד דווח על כך שתתקיים בעתיד הקרוב מאוד פגישה בין נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, למכל דורטמונד, היינץ יואכים ואצקה, בנוגע למעברו של ארלינג הולאנד לשורות הבלאנקוס בעונה הבאה.
ריאל הביסה את מיורקה 0:3 לפני הקלאסיקו