3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(רדאד ג'בארה)
מכבי חיפה התקשתה במשחק האחרון של העונה הסדירה, אבל הצליחה להשיג שלוש נקודות חשובות לקראת מאבקי האליפות בפלייאוף העליון אחרי 0:1 קטן-גדול על בית”ר ירושלים הערב (שני). בתום ההתמודדות מאמן הירוקים, ברק בכר, שיתף את תחושותיו:
ברק בכר פתח: “ערב טוב. קודם כל שלוש נקודות זה הדבר הכי חשוב, במשחק אחרון הובלנו אחת אפס ואז זלזלנו וספגנו. היום לקחנו את זה בשיניים. מתחילים את הפלייאוף ברגל ימין. מחצית ראשונה הייתה יחסית טובה, בטח בקשר לסיטואציה ולמצב שהיינו פה. נלחצנו לאחור, הייתה מחויבות, פחות יכולת”.
המאמן נשאל לגבי היכולת לאחרונה: “אנחנו עושים הכל כדי לשחק כדורגל, ננסה לחזור ולהציג את היכולת שהפגנו בהמשך השנה. לא מתנצלים על ניצחונות. אני חושב שלכל הקבוצות בפלייאוף יש מאמנים יצירתיים. הפלייאוף השנה יהיה יותר איכותי וקשה ביחס לשנים האחרונות. יש עשרה משחקים וכל משחק יהיה קשה. אנחנו באמצע מאבק מאוד קשה, נגיע לסוף השנה ובעזרת השם היא תסתיים בצורה טובה ונוכל להשוות. המחליפים היום באו ונתנו מאה אחוז. נמשיך ללכת קדימה. יש הרבה נקודות, מנטליות ומקצועיות שניסינו לשפר. זה תהליך, אי אפשר לשנות הכל במשחק אחד, בטח שאנחנו לא בתקופה טובה”.
בכר: נצטרך להרים את הרמה
בכר סיכם: “מילה אחרונה לקהל, להביא 7,000-8,000 אוהדים למשחק במזג אוויר קר זה הישג, כל הכבוד לקהל. קבוצה שנלחמת על החיים שלה תמיד תיתן יותר, כשקבוצה היא אנדרדוג היא מגיעה עם הרבה מוטיבציה. הגישה שלנו הייתה טובה היום, הכדורגל פחות העיקר שניצחנו. צ’יבוטה צריך להמשיך לעבוד, כבש שער וזה חשוב, הוא עוד מתאקלם”.
מאוויס צ’יבוטה, כובש שער הניצחון, דיבר גם כן: “האמת שחיכיתי לזה הרבה זמן ואני שמח שזה קרה היום. אני חושב שכולנו חתומים על הניצחון הזה, הקהל הנפלא שלנו שמלווה אותנו לכל מקום. ידענו שזה יהיה קשה, אבל הכל יהיה בסדר. ציפיתי שהשער שלי יהיה כמה שיותר מהר, לקח זמן, אבל אני נמצא במקום טוב בלי לחץ של אף אחד ואני שמח שזה קרה היום”.
3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה חוגג
מאוויס צ'יבוטה חוגג
מאוויס צ'יבוטה חוגג
(רדאד ג'בארה)
הכוכב הוסיף: “אף אחד לא אמר שזה יהיה קל, אתה רוצה להיות אלוף? זה יהיה קשה. אנחנו צריכים לבוא בגישה כזאת לכל משחק בפלייאוף העליון. לדבר עכשיו על המשחקים הנוספים בעתיד זה פחות חשוב, צריך לראות מה יהיה. אם אגיד שאני לא רוצה לפתוח אני אשקר, כל שחקן רוצה לשחק, אבל יש לנו חברה מצוינים. נראה מה יהיה”.
3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה חוגג עם מיקאל אלפונס
מאוויס צ'יבוטה חוגג עם מיקאל אלפונס
מאוויס צ'יבוטה חוגג עם מיקאל אלפונס
(רדאד ג'בארה)