2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(רויטרס)
מוחמד סלאח קרוב לסיום חוזהו בליברפול, ובצל העובדה שהצדדים עדיין לא הגיעו להסכמות, קיימת דאגה אצל המייטי רדס. בתקשורת האנגלית מדווחים שהכוכב המצרי ממש לא מחפש את הדרך החוצה ומעוניין להישאר, אבל הבעיה מול הקבוצה נובעת אך ורק בגלל שני דברים – כסף וקבלת הכבוד שהוא ראוי לו – וברצלונה כבר מגלה עניין.
השחקן בן ה-29 לא קיבל הצעה מפתה מאף קבוצה יריבה ורוצה להישאר באנפילד גם מעבר ל-2023, אבל בעיתון ‘אס’ הספרדי דווח שאם בארסה לא תצליח להחתים את ארלינג הולאנד, צ’אבי רוצה את סלאח וכי ז’ואן לאפורטה כבר הבטיח לו שחקן התקפה ברמה גבוהה בעונה הבאה. בליברפול מבינים שכדי שסלאח יישאר, יצטרכו להפוך אותו למשתכר הבכיר בהיסטוריה של הקבוצה. הסיטואציה של הארכת חוזהו נגררה עד לשלב הזה כי עדיין קיימים פערים משמעותיים בין מה שליברפול מוכנה לשלם למה שסלאח דורש.
בשלב הזה, השעון מתקתק. אם המרסיסיידרס לא יצליחו להגיע להסכמות עם הכוכב שלהם עד מאי, אז הקבוצה תצטרך לקבל החלטה מכריעה בנוגע לעתידו. מדובר בשחקן בעל שווי של כ-100 מיליון ליש”ט, והמועדון יצטרך לשקול הצעות לגביו בקיץ הנוכחי או לקבל את העובדה שיאבד אותו בחינם ב-2023 אם לא יאריך את חוזהו.
2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(רויטרס)
בליברפול מתעקשים בנוגע למספרים. סלאח עצמו טוען שהוא לא מבקש “משכורת משוגעת”. הוא מרוויח כ-200 אלף ליש”ט בשבוע, כאשר לשם השוואה ג’ק גריליש שנרכש בקיץ האחרון על ידי מנצ’סטר סיטי משלשל לכיסו כ-300 אלף ליש”ט בשבוע, פי 1.5 מהמצרי. האם בליברפול יכניסו את היד לכיס? התשובות בקיץ.
מוכנה לקלאסיקו: 0:4 ענק לברסה על אוססונה