2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה שעושה בבית מלון בירושלים את הכנותיה לקראת משחק הליגה הערב בטדי מול בית"ר, תנסה לזכות הערב (שני, 20:30) בניצחון רב משמעות כדי להגדיל חזרה את הפער מהשנייה בטבלה הפועל באר שבע לארבע נקודות ואת הפער מהשלישית מכבי תל אביב לשש נקודות.
הירוקים טוענים שמדובר במבחן אופי רציני של הקבוצה, שבחודש וחצי הצליחה לאבד לא מעט נקודות חשובות שהחזירו את שתי היריבות למאבק עיקש על התואר. ברק בכר הבטיח מיד לאחר התיקו מול נוף הגליל כי את המסקנות מהמשחק והיכולת הוא יסיק לקראת בית"ר, ונראה שהמאמן, לפחות על פי המסתמן ועל פי מה שתרגל באימון המסכם אתמול, יבצע מספר שינויים בהרכב.
השינוי המרכזי בהגנה יהיה הצבתו של חוסה רודריגס כמגן שמאלי על חשבונו של סאן מנחם. באגף ימין היה רצון להחזיר את רז מאיר לעמדתו הטבעית, אבל האחרון שסובל מכאבים מתמשכים באזור האגן ימשיך בספסל, ומיקאל אלפונס ימשיך כמגן ימני. במכבי חיפה מעדיפים לפחות בשלב זה שלא לסכן את מאיר. בקישור, עלי מוחמד שלא פתח מול נוף הגליל יחזור לעמדתו הטבעית כקשר אחורי לצד מוחמד אבו פאני, וצ'ירון שרי יחזור לעמדתו כקשר קדמי.
הרכב בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, ג’וסואה מחיאס, מקס גרצ’קין, אופיר קריאף, דן עזריה, מיכאל אוחנה, ניב זריהן, לירן רוטמן וריצ’מונד בואצ’י.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ’, שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, מאוויס צ’יבוטה, דולב חזיזה ודין דוד.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
(עמרי שטיין)
בחלק הקדמי מאוויס צ'יבוטה יזכה לקרדיט על חשבונו של עומר אצילי, שחוזר לסגל אחרי מספר משחקים. בקבוצה מקווים שצ'יבוטה, שבמשחק האחרון מול נוף הגליל גילה ניצוצות של חזרה לכושר משחק, יתחיל לפרוע שטרות ראשונים ויכבוש את שערו הראשון העונה. שחקן ההתקפה שנרכש בינואר בסכום של מיליון אירו ישחק לצד דין דוד ודולב חזיזה, שכמו שטען אתמול במסיבת העיתונאים, שואף גם הוא לחזור למסלול הכיבושים והבישולים כדי לעזור לקבוצה לקדם אותה לעבר המטרה.
"מה שהיה בתקופה האחרונה מאחורינו. אנחנו עדיין במקום הראשון וכל קבוצה הייתה רוצה להתחלף איתנו. מצפה לנו משחק של צומת דרכים, משחק סופר חשוב שמסמן תחילת דרך חדשה או שהאליפות בסכנה ממשית, משחק שאפשר להגדיר אותו כמשחק עונה, כי ניצחון ייתן לנו תנופה אדירה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף", אמרו בקבוצה.
יוסי אבוקסיס מדבר לקראת מכבי חיפה