1 צפייה בגלריה
נאומי אוסקה
נאומי אוסקה
נאומי אוסקה
(רויטרס)
תקרית לא נעימה עבור נאומי אוסקה. הטניסאית, שדורגה בעברה כראשונה בעולם, רשמה מפלה נוספת כאשר נכנעה 6:0 ו-6:4 לוורוניקה קודרמטובה והודחה כבר בסיבוב השני של טורניר אינדיאן וולס, אך מה שייזכר מהמשחק הזה היה רגע אחר ויוצא דופן – בו היא פרצה בבכי על המגרש בעקבות עלבונות שספגה היפנית מהקהל.
אוסקה, שדיברה לא פעם לאורך הקריירה שלה על התמודדויות שונות עם אתגרים נפשיים, חוותה רגע לא פשוט עבורה. כאשר מצב המערכות עמד על 1:0 לקודרמטובה, אחד מהאוהדים בקהל צעק: “נאומי את גרועה”. בתגובה, הטניסאית לא הצליחה להחזיק את עצמה ובעת שישבה לנוח בין המשחקונים, התקשתה לעצור את הדמעות.
אוסקה אף פנתה לשופטת בנוגע לאותן קריאות בכדי לטפל באותו הצופה, אבל זו הבהירה לה כי אין דרך לדעת מי הוא ולכן אין אפשרות של הרחקה, ובהמשך אמרה לה כי אם הדבר יקרה שוב, ייעשה ניסיון לאתר את אותו אוהד. הכוכבת היפנית חזרה לשחק, אך כאמור הפסידה בסופו של דבר.
הטניסאית בת ה-24, שזכתה ארבע פעמים בגראנד סלאם, אף ביקשה לדבר במיקרופון לעבר הצופים, אך נדחתה על ידי המארגנים.
לאחר מכן אוסקה התייחסה לכך: “ספגתי בעבר קריאות על המגרש וכבר בכיתי, אבל ההטרדות פה זה משהו אחר. ראיתי מה שקרה לוונוס וסרינה פה. אם לא ראיתם את הסרטון, כדאי לצפות בו”. כזכור, גם בעבר נרשמו רגעים דומים בטורניר אינדיאן וולס ב-2011, כאשר האחיות סרינה ו-ונוס וויליאמס ספגו קריאות גזעניות ולכן לא רצו לקחת חלק בתחרות.
סיפורו של לוחם הנינג'ה החרדי שיצא מהארון