1 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(רדאד ג'בארה)
אחרי שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפועל באר שבע רוצה להמשיך את המומנטום המרענן תחת המאמן אליניב ברדה. במשך כל השבוע הדגיש ברדה באסיפות את החשיבות לסיים את העונה הסדירה ברגל ימין ועל הדרך להלחיץ קצת את המוליכה מכבי חיפה שתשחק ביום שני. כחלק מההכנות, הקבוצה יצאה לקראת צאת שבת לבית מלון בצפון שם תשהה עד המשחק ב-20:15 מול נוף הגליל.
"רוצים המשכיות, זה הכי חשוב", אמרו במועדון, "יש הרבה דברים טובים שהיו בשני המשחקים האחרונים תחת אליניב, אבל הציפייה עכשיו לראות המשך של אותם דברים וגם לנצל את האנרגיות הטובות שיש עכשיו. הקבוצה עשתה הכנה טובה ולמדנו את נוף הגליל, זאת קבוצה שאסור לזלזל בה עם מגרש קשה. רק לפני שבוע נוף הגליל לקחה בעשרה שחקנים נקודה ממכבי חיפה, זה אומר הכול".
הרכב נוף הגליל: סטפן מרינוביץ’, חגי גולדנברג, דולב אזולאי, גוטייר טומלין, וויסאם רבאח, דיוויד טווה, יבגני ברקמן, בר כהן, טימותי מוזי, סתיו נחמני ו-והיב חביבאללה.
הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו בריירו, אנדרה מרטינס, דור מיכה, דנילו אספרייה, רמזי ספורי וניקיטה רוקאביצה.
השיא של רונאלדו ניפץ את הרשת