יום שבת, 18.05.2024 שעה 17:07

אושר מינויו של מולי קצורין למנהל המקצועי באיגוד

הוועדה המקצועית אישרה את המינוי והחתימה הרשמית תהיה בימים הקרובים. שי שני: "מולי איש מקצוע מעולה, יש כאן רצון לקדם את הכדורסל הישראלי"

|
מולי קצורין. מתחיל תפקיד חדש
מולי קצורין. מתחיל תפקיד חדש

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה את מינויו של מולי קצורין למנהל המקצועי וזאת לאחר מו"מ ארוך בין הצדדים שעלה הילוך בשבועות האחרונים. חתימה בין קצורין לאיגוד עדיין לא התקיימה וזאת מכיוון שישנם עוד סעיפים בחוזהו של המאמן שלא סגורים אך באיגוד מקווים כי ביומיים הקרובים ימצאו כל הפתרונות לסוגיות שעל הפרק.

השיחות עם קצורין החלו כבר בחודש דצמבר 2009 אז הוצע לו תפקיד המנהל המקצועי שנתפר במיוחד עבורו במגמה לשפר ולייעל את כל המערך המקצועי באיגוד הכדורסל, הן מבחינה לוגיסטית וניהולית והן בפועל על המגרש מבחינה מקצועית.

קצורין התלבט לגבי קבלת התקציב שהוצע לו וזאת בשל העובדה שעליו לוותר על אימון בפועל, דבר שבו הצליח ביותר המאמן הישראלי שסיים ב-4 השנים האחרונות עם 4 תארי אליפות ו-4 גביעים בשורות נימברוק מהליגה הצ'כית בשורותיה אימן.

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני סיפר הבוקר ל-ONE על התהליך ועל החבירה של קצורין לתפקיד המנהל המקצועי באיגוד: ”מולי הוא איש מקצוע מעולה, הוא הוכיח לא פעם ולא פעמיים את היכולות שלו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה ניהולית. למולי יש ידע רב בכדורסל הישראלי והאירופי ובנוסף לכך יש לו הרבה יתרונות שישתלבו באופן מצויין עם הרצון שלנו לקחת את הכדורסל הישראלי ולהצעיד אותו קדימה".

כאמור, תפקיד המנהל המקצועי באיגוד הכדורסל מעולם לא היה קיים וההחלטה לאייש תפקיד זה מגיעה בעקבות חזון פיתוח של אנשי האיגוד שמאמינים כי האגף החדש שהוקם באיגוד וירכז בתוכו את כל העניינים המקצועיים יתרום רבות לקידום מעמדו של הכדורסלן הישראלי והכדורסל הישראלי באירופה.

שי שני: &qout; (דרור עינב)
שי שני: "ניתן למולי את כל התנאים על מנת להצליח" (דרור עינב)

תפקיד זה יכלול למעשה אחריות על כל הנבחרות כולל הנבחרת הבוגרת תחת שרביטו של אריק שיבק וזאת במטרה להטוות דרך אחידה בכדורסל הישראלי. על השאלה האם יכולה להיווצר בעייתיות בשל העובדה שלמעשה אריק שיבק נמצא תחת פיקוחו של מולי קצורין ענה שני: ”זה נכון שכל הנבחרות כולל הנבחרת הלאומית נמצאות תחת הפיקוח של האגף המקצועי אך עם זאת, לכל מאמן בנבחרת ישנה סמכות מלאה להחליט מבחינה מקצועית כפי ראות עיניו. אין כאן רצון להשפיע על מאמן כזה או אחר לקבוע את סגל השחקנים או את הרכב החמישיות אלא, יש כאן רצון לקדם את הכדורסל הישראלי בדיוק כפי שעושים באירופה".

החוזה עליו צפוי קצורין לחתום הינו חוזה בן 5 שנים עם אופציה ל-3 שנים נוספות דבר שמראה עד כמה נחושים באיגוד הכדורסל ליצור אווירה נוחה ובטוחה לעבודה וכל זאת במטרה לקדם את הכדורסל הישראלי. “אני מקווה שביומיים הקרובים יסגרו כל הפרטים בין האיגוד לקצורין", אמר שני, “אנחנו מבחינתנו באיגוד ניתן למולי את כל התנאים על מנת להצליח. אנחנו מאמינים שמולי יהיה האיש המתאים למלא את התפקיד הזה וכולנו תקווה שהכדורסל הישראלי יצעד קדימה ויתפתח".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */