4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(ראובן שוורץ)
אחרי שפתחה את העונה בצורה נוראית עם ארבעה הפסדים בשבעת משחקי הליגה האחרונים, מכבי תל אביב מסיימת את העונה הסדירה כקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה. הערב (שבת) הצהובים ניצחו 0:2 את הפועל חדרה, רשמו ניצחון ליגה שבעי ברציפות, תפסו באופן זמני את המקום השני בטבלה וצימקו זמנית את הפער ממכבי חיפה לשלוש נקודות. חדרה מצידה פספסה את הכרטיס לפלייאוף העליון ותאלץ לשחק בפלייאוף התחתון.
מאמן הצהובים, מלאדן קרסטאיץ’, אמר בסיום: “אני רוצה לברך את השחקנים שלי על הניצחון הזה, זה לא פשוט לנצח שבעה משחקים רצופים. השחקנים שלי הוכיחו שיש להם אופי, שיש להם כישרון ושהם טובים. שלטנו היום בכל שלבי המשחק, במיוחד במחצית הראשונה שכבשנו שני שערים, במחצית השנייה היו לנו מצבים לסיים את המשחק אבל בסופו של דבר אני שמח שהשחקנים שלי עשו עבודה טובה וניצחו”.
המאמן הסרבי שיבח את שחקני הסגל: “כל השחקנים חשובים. כל שבוע נחליט מה יהיה רלוונטי למשחק הנוכחי. אנחנו מנסים לשמור את כל השחקנים בכושר כי נצטרך את כולם עד לסיום העונה. אני באמת מאמין שכל השחקנים חשובים לנו”.
תגובות מכבי ת"א - חדרה
קרסטאיץ’ דיבר גם על החזרה למאבק האליפות: “מה שחשוב כרגע זה לעבוד כמו שצריך. השחקנים החזירו את האמונה שלהם והקהל שלנו יכול שוב לראות קבוצה שעושה עבודה נהדרת. אני רוצה להודות לאוהדים שנתנו דחיפה אדירה לשחקנים שלנו. נעשה הכל ונראה מה יהיה בעתיד”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מברכים את פריצה
שחקני מכבי ת"א מברכים את פריצה
שחקני מכבי ת"א מברכים את פריצה
(ראובן שוורץ)
טל בן חיים אמר אחרי הניצחון: “אני לא חושב שזה רק ניצחון שביעי ברציפות, אני חושב שלמעט התיקו שעשינו עם מכבי נתניה, אנחנו נראים טוב בסיבוב השני ואנחנו במומנטום חיובי. כולם עובדים למען המטרה והניצחון הוא מעל הכל ואני שמח שעשינו את זה גם היום. התחלנו את העונה בצורה לא טובה ועכשיו אנחנו מחזירים לקהל שלנו עם מה שאנחנו עושים על הדשא. זה פעם ראשונה בקריירה ששיחקתי מגן, אבל אני אשחק גם בלם אם צריך. כל מה שהמאמן יגיד לי אני אעשה בשביל שננצח”.
בן חיים דיבר על ההבדל בין התקופה של קרסטאיץ’ לסיבוב הראשון: “אנחנו מגיעים סופר מוכנים לכל משחק, אם זה בנייחים או בבניית המשחק או בכל סיטואציה אחרת. סדר וארגון ושחקנים שרוצים לנצח זה ההבדל בין הסיבוב הראשון לשני. ההצלחה של פריצה ויובאנוביץ’ זה הצלחה שלנו, אנחנו מאוד שמחים בשבילם. מכבי תל אביב תגיע למשחק הבא בשביל לנצח, לא נתעסק במאבק האליפות כרגע”.
4 צפייה בגלריה
יובאנוביץ' ופריצה חוגגים
יובאנוביץ' ופריצה חוגגים
יובאנוביץ' ופריצה חוגגים
(ראובן שוורץ)
מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, סיכם את המשחק: “אני הרגשתי טוב עם הקבוצה שלי היום. מלבד עשר דקות שהובקעו בהם השערים כמעט ולא היו בעיטות לשער. מלבד הדקות האלו היינו במשחק, רצינו, נלחמו, כנראה שלא היה מספיק טובים”.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
קורצקי דיבר על האכזבה שקבוצתו לא עלתה לפלייאוף העליון: “תחושת פספוס חד משמעמית. אני חושב שכן היינו ראויים וכן לפרקים הצגנו כדורגל של פלייאוף עליון. רוב העונה היינו שם ולצערי בשבוע האחרון קרה לנו משהו לא טוב ולא עלינו. העונה לא נגמרה נייצר מטרות חדשות, נקדם צעירים ואת הקבוצה הזו. הניצחון הכי גדול של השחקנים הוא שאנחנו מרגישים פספוס מזה שלא עלינו לפלייאוף העליון. רצינו את זה והיינו שם אבל לצערי קרה מה קרה בשבוע האחרון. יש לנו סגל לא ארוך ועשינו את זה. מקווה שנקדם את הצעירים עד לסיום העונה”.
לסיום המאמן דיבר על עתידו: “אני לא רוצה להתרכז בשנה הבאה ובי, כרגע צריך להתרכז לחזור למסלול הניצחונות ויהיה זמן להתעסק בחוזה שלי ובעונה הבא. אני רוצה להיות במקום שמעריך אותי ורוצה אותי”.