2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(מרטין גוטדאמק)
ההרשאה של פיפ”א להחתמת שחקנים מהליגה האוקראינית עד ה-7.4, מאפשרת גם לקבוצות ליגת העל אפשרות להתחזק. אחת כזו היא הפועל חיפה, וכפי שפורסם ב-ONE, יואב כץ נתן אור ירוק לצרף שחקן מהליגה הזו. הקבוצה למעשה מחפשת קשר אחורי על מנת להתגבר על העמדה שהיא עקב האכילס שלה העונה.
כל הניסיונות בהפועל חיפה לגרום לכך שסאקו טורה יהיה האיש שיעשה את התפקיד בצורה הטובה ביותר לא צלחו, מה שהביא את אלישע לוי למצוא את הפתרון הנכון מבחינתו ולהחזיר לעניינים את גל אראל. עכשיו, כאשר יש לא מעט פצועים ובראשם של לירן סרדל שככל הנראה סיים את העונה, בהפועל חיפה ינסו לצרף קשר אחורי אוקראיני. במועדון סיפרו: “מוצעים לנו לנו לא מעט שמות של שחקנים מאוקראינה, אבל עד עכשיו אין משהו ממשי. אנחנו מקווים למצוא שחקן כזה בקרוב”.
בתוך כך, הפועל חיפה תנסה הערב (ראשון, 19:00) לחזור לחייך כאשר תארח את הפועל ירושלים במחזור הנעילה של העונה הסדירה. ניצחון לחבורה של אלישע לוי גם יעניק לה שקט לקראת ההמשך בידיעה שהיא רחוקה ממאבקי התחתית. הפועל חיפה של החודש האחרון יצאה מלא מעט משחקים עם מחמאות, אבל ללא נקודות, דבר שחיסל את סיכוייה להגיע ליעד המרכזי של תחילת העונה והוא כרטיס לפלייאוף העליון. השחקנים יצטרכו להיות הרבה יותר מרוכזים ליד השער.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
אלישע לוי יצטרך להסתדר ללא ניסו קפילוטו הפצוע ונעם כהן המוצהב. דודי טוויטו יחזור לעמדתו כמגן שמאלי ובחלק הקדמי ניתן יהיה לראות את אלן אוז'בולט, חנן ממן ואלון תורג'מן שמשווע לשער אחרי שלא עשה זאת מאז 29 בינואר. בן והבה התאושש מפציעה וצפוי לפתוח, בעוד גיא משפתי חוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה של פציעה.
הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנתוני, בן והבה, דודי טוויטו, גל אראל, ירין סרדל, מתיאה ליואיץ’, חנן ממן, אלן אוז'בולט ואלון תורג'מן.
מה עשה מורינו לשחקניו אחרי הניצחון?