3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
לברון ג’יימס שוב סיפק לפנות בוקר (בין שישי לשבת) משחק לפנתאון כמו שרק הוא יודע כשקלע 50 נקודות (!), אליהם הוסיף שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים בניצחונה של לוס אנג’לס לייקרס 109:122 על וושינגטון של דני אבדיה, שמצידו שותף 10 דקות בהן לא קלע.
זו הפעם השנייה ברציפות שלברון עובר את רף 50 הנקודות במשחק בית של הלייקרס כשקלע נגד גולדן סטייט 56 נקודות, ואת כל זה הוא עושה בגיל 37. פשוט בלתי נגמר. ההצגה של קינג ג’יימס העלתה אותו לראש טבלת הקלעים העונה ב-NBA עם ממוצע נקודות של 29.71. הוא עקף את ג’ואל אמביד שקלע עד כה בממוצע 29.68 ואת יאניס אנטטוקומפו עם 29.66.
לברון הפך לשחקן הראשון של הלייקרס מאז קובי בראיינט ב-2007 שקולע לפחות 100 נקודות בשני משחקי בית רצופים. אחרי 56 הנקודות שקלע מול הווריורס, הוא קלע הלילה 50 נקודות.
3 צפייה בגלריה
קובי בראיינט ולברון ג'יימס
קובי בראיינט ולברון ג'יימס
קובי בראיינט ולברון ג'יימס
(רויטרס)
מבחינת דני אבדיה היה זה לילה שהוא ירצה לשכוח כמה שיותר מהר. הישראלי כאמור לא קלע ב-10 דקות על הפרקט עם 0 מ-2 מהשדה ו-0 מ-2 מהקו. זו היא למעשה הפעם הראשונה בה אבדיה לא קולע אף נקודה בשני משחקים רצופים בקריירת ה-NBA שלו.
לברון הודה בסיום המשחק: “רציתי לתת לאוהדים משהו לשמוח איתו. אוהדי לייקרס יודעים מתי אנחנו משחקים כדורסל רע ומתי אנחנו משחקים כדורסל טוב. זכותם להגיד כל מה שהם רוצים, הם ראו כל כך הרבה קבוצות נהדרות כאן”.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
על קייל קוזמה חברו לקבוצה אמר ג’יימס: “התאמנו הרבה הלילה. לראות את שני האחים שלי, קוזמה וקולדוול-פופ, ואת ההתפתחות של קוזמה השני זה פשוט מדהים. המשחק שלו, הדרך בה הוא יוצר זריקות, זו תמיד הרגשה מסבירת פנים כשאתה רואה חבר לקבוצה שהיית איתו במחסום".
סיפורו של לוחם הנינג'ה החרדי שיצא מהארון