1 צפייה בגלריה
גרג פופוביץ' מקבל כבוד
גרג פופוביץ' מקבל כבוד
גרג פופוביץ' מקבל כבוד
(רויטרס)
ליגת ה-NBA מרבה לספק לנו רגעי קסם ושבירת שיאים. הלילה (בין לשישי לשבת), לא היה מדובר בשורה סטטיסטית של כוכב או רצף חדש שנקבע, אלא על היסטוריה מרגשת מאוד: גרג פופוביץ’, המאמן האגדי של סן אנטוניו, הפך לשיאן הניצחונות בליגת הכדורסל הטובה בעולם, והמספר: 1,336 משחקים בהם יצא עם ידו על העליונה.
פופוביץ’ כמובן קיבל כבוד רב עם מחיאות כפיים ביציעים וכששחקני הספרס מקיפים אותו לצד המצלמות בסיום הניצחון 102:104 על יוטה. היה זה משחקו ה-2030 של פופוביץ’, והוא עקף בדרך לשיא הניצחונות את דון נלסון.
פופוביץ’ (73), אחד המאמנים הגדולים בתולדות הענף, ישפר את השיא כשנותרו עוד 15 משחקים לעונה, אולי האחרונה שלו. הלילה כאמור הוא זכה לתשואות רבות ולמחווה יוצאת דופן גם מצד כל כלי התקשורת המסקרים את הליגה ברחבי העולם. נלסון החזיק בשיא הניצחונות מאז אפריל 2010, והלילה היסטוריה חדשה נרשמה בליגה.
נלסון עצמו פירגן ובירך את פופוביץ’ על ההישג המדהים: “אני גאה בכל ההישגים שלך והדברים המדהימים שעשית למען הכדורסל. חיכיתי ליום הזה, אני מאחל לך כל טוב בהמשך הקריירה שלך”.
גם ברשתות כאמור שיבחו את המאמן: “הגדול ביותר בהיסטוריה”, הוא עצמו הצטנע: “זה לא אני, זה אנחנו. מדובר בעבודה של כל השחקנים שעבדו קשה. כדורסל זה משחק קבוצתי, אתה מושך את השחקנים שלך להצליח וצריכים לעשות את זה ביחד כולנו. זה גם בזכות הצוות שמלווה אותי”. סטיב קר בירך את המנטור שלו: “אתה מדהים בתור מאמן וגם בתור בן אדם. הדרך שבה אתה נותן לשחקנים לצמוח לצידך זה יוצא דופן. אתה ראוי לזה”.
אוי: המעודדת נזכרה שהשלט נותר על הפרקט