1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(אינסטגרם)
כבר זמן ממושך שנדמה שזהו רק עניין של זמן עד שריאל מדריד תודיע על צירופו של קיליאן אמבפה. הכוכב עצמו המשיך לומר כל העת כי הוא מרוכז במפגש מולה בליגת האלופות – אך ברגע שזה הסתיים במפח נפש עבור פאריס סן ז’רמן, ב’מארקה’ הספרדי מפרסמים בדיווח לילי (בין שישי לשבת): הוא סגור ויחתום בלבן עוד בשבוע הבא.
לפי האתר הספרדי, המשא ומתן הואץ בימים האחרונים, אך יחד עם זאת ייתכן כי ריאל תמתין עם ההודעה הרשמית עד לסיום העונה, כפי שקרה עם דויד אלאבה ובאיירן מינכן, על מנת שלא ליצור בעיות מול פ.ס.ז’ ולכבד את המועדון הצרפתי. “נותרה רק החתימה בין הצדדים, הסיכוי שאמבפה יישאר בפאריס אבד כמעט סופית. זה אמור לקרות כבר בשבוע הבא”, נכתב בדיווח.
לבלאנקוס היה כזכור החל מה-1 בינואר אפשרות לנהל מו”מ עם השחקן שיהיה חופשי בקיץ, ולאורך התקופה האחרונה ניהלה מגעים שקטים כדי לא לפגוע בהכנות למפגש שמינית הגמר נגד הצרפתים. השחקן עצמו לא הסתיר את הרצון שלו להגיע לסנטיאגו ברנבאו והתבטא בכך לא פעם. לפי הפרסומים, אמבפה יקבל שכר של 25 מיליון אירו לעונה, אחרי שסירב לפי התקשורת הצרפתית להצעה של 50 מיליון מפאריס.
בנוסף, בריאל כיבדו את משפחתו של אמבפה בגומלין הצ’מפיונס והעניקו להם מקום מיוחד בתא הכבוד של הברנבאו, דבר אשר מראה על מחווה נוספת של המועדון בניסיון לקרב את השחקן אליהם. במקביל, מפרסמים בצרפת כי הקטארים עשו ככל שביכולתם בימים האחרונים על מנת לשכנע את השחקן אחרת, אך לאור ההצעות המפתות שהוגשו לאחרונה ולא הובילו לחתימה, ספק רב אם יצליחו במשימה.
לפי ה’אס’ הספרדי, אמיר קטאר דרש מהמועדון לבצע מהלך אחרון למען חידוש החוזה של אמבפה. בהנהלה כבר מתכנן לבצע זעזוע וכזכור, מתכננים למצוא מחליף למנהל הספורטיבי לאונרדו, בנוסף כמובן למאמן חדש שיגיע בעונה הבאה, כאשר המטרה הגדולה של פאריס היא לצרף את זינדין זידאן לקווים ואת ארסן ונגר לתפקיד המנהל הספורטיבי.
זה אמיתי: הקמע של אלופת ברזיל ספג הרחקה