1 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
שני משחקים התרחשו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA. גולדן סטייט גברה 102:113 על דנבר בחוץ, כשסטף קרי רשם עוד הצגה והמשיך לנפץ שיאים, בעוד מי שעוד רשם ציון דרך לפנות בוקר היה ג’ייימס הארדן, שהפסיד עם פילדלפיה 129:100 לאקסית מברוקלין, בה שיחק עד לפני כחודש.
נתחיל עם סטף, שרשם ציון דרך משמעותי כשהגיע ל-20,000 נקודות בליגה הטובה בעולם. כוכב הווריירס השחקן ה-49 שמגיע לרף המכובד, כשבנוסף, הוא הפך לרביעי בהיסטוריה שמוביל קבוצה אחת בכל אחת מהקטגוריות הבאות: נקודות, אסיסטים, שלשות, חטיפות והופעות. מעבר למספרים המטורפים, קרי גם מוכיח פעם אחר פעם שהוא מגיע ברגעי הקלאץ’. במשחק הפעם הוא קלע בחמש הדקות האחרונות של הרבע השלישי והרבע הרביעי יחדיו, 21 נקודות. לשם השוואה, דנבר כולה הצליחה לקלוע רק 11 נקודות באותו פרק זמן.
ג’יימס הארדן לעומת זאת רשם משחק חלש מול האקסית וקלע רק 11 נקודות, אך יכול להתפאר בשיא מרשים משל עצמו. הכוכב קלע את השלשה מספר 2,561 שלו ב-NBA, ותפס את המקום השלישי בטבלת כל הזמנים בקליעה מחוץ לקשת. מי שנמצא במקום הראשון הוא כמובן קרי ששבר העונה את השיא ועומד על 3,097 שלשות, בעוד שבין השניים נמצא ריי אלן עם 2,973.
אוי: המעודדת נזכרה שהשלט נותר על הפרקט