1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)
שמחה בהפועל ירושלים לאחר הניצחון אמש (חמישי) 76:94 על הפועל תל אביב במסגרת משחק ההשלמה מהמחזור ה-16 בליגת העל. חניכיו של יותם הלפרין פשוט התנפלו על אלו של דני פרנקו מפתיחת המשחק והציגו שטף התקפי מרשים. מרות זאת, במועדון מהבירה הודו כי השמחה לא הייתה שלמה ופציעתו של האקס, ג'ייקובן בראון, שעזב את הפיס ארינה לבית החולים, העיבה במעט. "כואב לנו על ג'ייקובן", אמרו בסביבת המארחת על הגארד שהוביל אותה לזכייה בגביע המדינה ב-2019 ו-2020.
בנוגע למשחק עצמו ציינו בירושלים ש-"היה שטף התקפי טוב", מה שהתבטא לא רק ב-94 נקודות אלא גם ב-27 אסיסטים. במועדון גם שמחו על אחוזים גובהים מהשדה (58) ומעבר לקשת (48). ערב הקליעה הנהדר אותו הציגו חניכיו של הלפרין היה למעשה תצוגה התקפית מרשימה שנייה בשבוע הנוכחי, לאחר שכזכור האדומים-לבנים קלעו 89 נקודות נגד בני הרצליה ביום שני האחרון.
הלפרין: "צריך לשמור על יציבות״
בניגוד למשחק מול מחזיקת הגביע, בו קלעה יריבתם 88 נקודות, במועדון החמיאו לתיאום ההגנתי, שהוביל ל-26% של האורחת מעבר לקשת: "תיקנו את הטעויות הקטנות”. בבירה אהבו מאוד את היכולת הנהדרת של סולימאן בריימו, שסיים את המשחק עם 20 נקודות, שבעה ריבאונדים ומדד יעילות של 28, וגם את זו של ג'ון אגבונו, שסיים את המשחק עם כמות נקודות זהה ותשעה כדורים חוזרים. מעבר לשני שחקני הקו הקדמי, קיי סי ריברס הוסיף המון שקט בשני צידי המגרש בדקות שלו על הפרקט ובמועדון אמרו כי הוא פשוט "הביא את הניסיון שלו".
בתום המשחק היו גם את מי שזכרו לדני פרנקו את העקיצה ששלח רגע לפני גמר הגביע, כשאמר: "הפעם אנחנו לא משחקים מול שמות, אלא נגד קבוצה טובה שמובילה את הליגה". אז מסתבר שמילותיו של המאמן שהוביל את קבוצתו עד לגמר הגביע לא רק שהגיעו לאוזניהם של שחקני הפועל ירושלים, הם גם לקחו אותן ללב ובירידה לחדר ההלבשה היו מי שביקשו להזכיר כי "שמענו שמישהו דיבר מלוכלך".
ווילי וורקמן אמר לאחר המשחק: "המשחק הזה היה ההמשכיות של תהליך שמהותו להשתפר כל הזמן. עשינו מספר דברים טוב יותר שעבדנו עליהם באימונים והדבר הכי כיף הוא שכולם תורמים ושקלעו את הזריקות שלהם". כעת, כבר מביטים בירושלים לעבר המחזור הבא ביום שני הקרוב במסגרתו יתארחו אצל הפועל חיפה.
קרב אדום: 76:94 לירושלים על הפועל ת"א