3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(שחר גרוס)
המדינה, באמצעות המשטרה, דחתה את הבקשה של הבקרה התקציבית, ההתאחדות לכדורגל ובית"ר ירושלים לפרוע את שלושת הצ'קים שהעמיד משה חוגג לבקרה כביטחון בסך של כמיליון ש”ח כל צ'ק, ובסך הכול 3 מיליון ש”ח. הסיבה לכך היא מאחר ובלי קשר לתפיסת החשבונות, אין בהם מספיק כסף כדי לכסות את דרישה זו. פקד רותם שפירא, מטעם המשטרה, ציין בתשובה לבית המשפט בעניין: “הבקשה מבוססת על אדנים רעועים, למצער לא מדויקים, ויש לדחותה לאלתר".
עוד הוא מוסיף: “הבטחות המוחזקות בידי הבקרה, ככל הנראה, לא היו ברות מימוש ללא כל קשר למשיבה, ומייצגות זכות לכספים שכלל אינם קיימים, מעולם לא נתפסו ואינם מהווים חלק ממצבת תפיסת הנכסים של החשוד בחשבונות הבנק שמהם נמשכו הצ'קים. עוד צוין כי בחשבונות הבנק אין מספיק כסף לכסות את הבטוחות בסך שלושה מיליון ש”ח.
עוד מוסיפה המשטרה: “כן, ללא כל קשר לתפיסת החשבונות, אם לא היו נתפסים חשבונות הבנק הנ"ל של החשוד, והמבקשות היו מציגות לפירעון את שני הצ'קים שנמשכו מחשבון הבנק בסך מיליון ש”ח כל אחת, וצ'ק שנמשך מחשבון בנק אחר בסך מיליון ש”ח, סביר להניח שהבנק לא היה פורע את הצ'קים, מכיוון שלא היה בחשבונות כיסוי מספיק כנגד הצ'קים. המבקשות מציינות כי ‘בקשה זו מוגשת ביחס לסך של 3 מיליון ש”ח הנמצאים באיזה מחשבונות הבנק של משה'. אולם, בחשבונות הבנק של החשוד לא היו סכומים אלו, ולכן הבקשה הינה לשחרר כספים שכלל אינם קיימים, נטולת בסיס עובדתי מינימלי מתבקש, ודי בכך כדי לדחותה".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(חגי מיכאלי)
עוד מוסיפה המשטרה: “מעבר לנדרש, יצוין כי בית המשפט כבר אמר את דבריו לגבי בקשה לשימוש בכספים תפוסים בקופת החילוט לצרכים שונים. ידוע כי המבקשות אינן הנושות היחידות של החשוד, אלא נושות ספציפיות מיני נושים שונים ומגוונים, במעמדי נשייה שונים, וחלק מהנושים הם נפגעי העבירה בפרשה זו. הם משקיעים שהעבירו לחשוד כספים, וניצבים כיום מול שוקת ריקה, ואפילו אלו אינם זכאים להיפרע מקופת החילוט".
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
המשטרה מאשימה: “לפיכך, נראה כי החשוד פעל שלא בתום לב מול הבקרה ולמול המשיבה ומבקש לעשות פלסטר מההסדר בינו לבין הבקרה, שקיבל רק לפני שלושה שבועות תוקף של החלטת בית המשפט. מה גם, ככל הנראה, החשוד גם הוליך בכחש את המבקשות, עת נתן הסכמתו לבקשה שאין בבסיסה מאום”.
“מקום בו החשוד נותן הסכמתו לבקשה זו, הרי שהלכה למעשה מדובר בבקשה מטעמו של החשוד ומטעם הבקרה, הנושה האובליגטורי שלו, לשחרור כספים תפוסים לצורך תשלום חובותיו של החשוד לנושה, הבקרה. במקרה דנן הרי שעל החשוד לצרף תצהיר על כל מקורות הכנסותיו בארץ ובחו"ל ואסמכתאות לביסוס יכולותיו הכלכליות לפירעון חובותיו לבקרה ובית"ר ירושלים, ושמירת בית"ר ירושלים כעסק חי”.
תגובתו של חוגג תובא לכשתתקבל.
דרמה! צפו בשער בשניה האחרונה בגמר כדוריד