4 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(שחר גרוס)
כשהיא מגיעה אחרי ניצחון סופר יקר 0:1 בחוץ על הפועל ירושלים שהקנה לה את המקום השישי בטבלה, הפועל תל אביב תנסה להשלים ביום שבת ב-19:00 את העבודה מול מכבי נתניה שנמצאת בכושר אדיר ולהבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. האדומים יודעים שהכול תלוי בהם, אך גם במקרה של איבוד נקודות, הפועל חדרה תהיה חייבת לנצח את מכבי תל אביב.
מאמן הפועל ת”א, קובי רפואה, דיבר היום (חמישי) במסע”ת לקראת המשחק: “אני מסכים שלמרות שהניצחון נגד הפועל ירושלים היה חשוב והמטרה הייתה שלוש נקודות, לא נראינו טוב. חשיבות המשחק? יש לפעמים דברים שלא צריך להעביר לשחקנים, הדברים תלויים בנו וזה דבר שהוא טוב. נרצה לעשות את העבודה ואני מאוד מקווה שנהיה בפלייאוף העליון”.
על השינויים אחרי החלון של ינואר אמר המאמן: “לגבי קולו ורוסה זה לא היה צפוי. נכון שנפתח לנו חלון הזדמנויות והחלטנו להביא את פרדי פלומין כי הוא מכיר את המנטליות ואת הכדורגל הישראלי ככה שמבחינת התאקלמות יהיה לו קל יותר ואנחנו מקווים ובטוחים שהוא יוכל לעזור לנו בהמשך”.
4 צפייה בגלריה
פרדי פלומין
פרדי פלומין
פרדי פלומין
(איציק בלניצקי)
לגבי העובדה כי הקבוצה תשחק בסמי עופר אמר המאמן: “הרדיוס? אני מסכים שזה בעייתי, הקהל של הפועל הוא שונה וקנאי לקבוצה שלו. לא רצינו שיהיה רדיוס, אני בטוח שרוב הקהל יהיה שלנו למרות שאנחנו לא משחקים טוב בלשון המעטה. אני מקווה שלא נאכזב אותם. אנחנו נתקדם צעד אחר צעד, צריכים להבטיח את המקום שלנו בפלייאוף מול קבוצה שלא הפסידה 13 משחקים, משחק מאוד קשה וזה המשחק שהוא הכי קובע. נדבר בהמשך ונראה מה המטרות כי כרגע אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון וזו המטרה”.
לגבי הפציעות והחוסרים לקראת המשחק אמר המאמן: “איינבינדר התחיל רק להתאמן אתמול חלקית עם הקבוצה, גם בן ביטון התאמן עם מאמן הכושר. לאזוגי יש בעיה בקרסול, יאנקוביץ’ וטראורה מורחקים. הכל זה תירוצים. שיחקנו גם עם שלושה/ארבעה שחקני נוער. אין תירוצים, אני בטוח גם שאלה שקצת כואב להם לא יוותרו. יש פצועים בכל קבוצה, אני אף פעם לא אתרץ. נעשה את המקסימום כדי לעמוד במטרה שלנו”.
4 צפייה בגלריה
קובי רפואה ודן איינבינדר
קובי רפואה ודן איינבינדר
קובי רפואה ודן איינבינדר
(שחר גרוס)
שחקני הנוער כמו עומר סניור ושגיא גניס יקבלו יותר דקות? “זה לא עניין של דקות לשחקני נוער, אני לא נותן להם לשחק רק כדי שיקבלו דקות. יש פה הרבה דברים אלמנטריים, זו לא חכמה לשלב שחקני נוער בכל מצב. הם מוכשרים וטובים וגם הזמן שלהם יגיע”.
קשר הפועל ת”א, דן אייבינדר אמר: “מהרגע שהגעתי להפועל ת”א היו לי הרבה משחקים שלא שיחקתי כשיר. אנחנו מבינים את החשיבות, נעשה את המקסימום שלקבוצה יהיה את הסגל הכי טוב. כל העונה אנחנו מרגישים לחץ. הניצחון נגד הפועל ירושלים זה היה ניצחון של אופי, ניצחון קטן אך מאוד גדול שקירב אותנו לפלייאוף. אנחנו רוצים לעשות את העבודה ולהבטיח את הפלייאוף, כל העונה היינו באזורים האלה ומגיע לנו להיות שם. אני מקווה שמחר נשלים את העבודה”.
4 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
דן איינבינדר
(שחר גרוס)
על היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה אמר קפטן האדומים: “בתקופה האחרונה היו משחקים שהיכולת הייתה פחות טובה. גם בדרבי וגם נגד ב”ש שיחקנו טוב אבל לא ניצחנו, אני שמח על ה-0:1 הקטן הזה נגד הפועל ירושלים, היה חשוב לנו להחזיר את האופי. הלחץ השתחרר, אנחנו דרוכים כי יש לנו משחק מול יריבה טובה. אנחנו משחקים נגד יריבה טובה אבל אנחנו מסתכלים קודם על עצמו ורוצים לשמח את האוהדים”.
רפואה: "הקהל קנאי לקבוצה"