1 צפייה בגלריה
איזה ניצחון. שחקני ריאל בעננים
איזה ניצחון. שחקני ריאל בעננים
איזה ניצחון. שחקני ריאל בעננים
(רויטרס)
ריאל מדריד הוכיחה לנו אמש (רביעי) פעם נוספת כמה משמעותית כוחה של מסורת של מועדון. הבלאנקוס, שיאני הזכיות בליגת האלופות, עשו קאמבק גדול מול פאריס סן ז’רמן ועלו על חשבונם לרבע הגמר אחרי שניצחנו 1:3 בזכות שלושער גדול של קארים בנזמה.
בתקשורת המקומית כמובן חגגו את הניצחון המרשים ובעיתון 'מארקה' נכתב: "זו מדריד!" כשב'אס' הוסיפו: "מדריד מעולם אחר, בנזמה כבש שלושער בעוד ערב היסטורי בברנבאו".
הצרפתי כמובן נבחר לשחקן המצטיין של המשחק ואף אמר בסיומו: “ריאל מדריד בחיים. כל משחק הוא כמו גמר עבורנו וככה התייחסנו למשחק הזה. ליגת האלופות זה ב-DNA שלנו, ניצחנו בגלל החוזק המנטלי שלנו כמועדון. קיליאן היה מאוכזב אחרי המשחק וזה הגיוני, הוא רצה לזרוח כמו תמיד, אבל הוא צעיר ועוד יגיע הזמן שלו”. החלוץ התייחס גם לטענה של מאוריסיו פוצ’טינו לפיה הוא ביצע עבירה על דונארומה לפני השער הראשון: “זה לא היה שום דבר. לחצתי אותו”.
מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ’לוטי, סיכם את המשחק: “היום ניצחנו אחרי משחק קשה מאוד, שהפך להיות עוד יותר קשה אחרי הגול של קיליאן אמבפה. סבלנו היום, אבל לרגע לא ויתרנו. המשחק השתנה אחרי הגול הראשון שכבשנו. הקהל דחף אותנו ובעשרים הדקות האחרונות הייתה קבוצה אחת על כר הדשא. זה היה לילה בלתי נשכח”.
שוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה, אמר בסיום: “בנזמה הוא החלוץ “9” הכי טוב בעולם לדעתי. לבנדובסקי גם כבש אתמול שלושער אבל הוא עשה את זה עם שני פנדלים. היום הוא הוכיח מדוע הוא צריך להיות גבוה יותר בכדור הזהב בעונה הבא”.
הטעות ההזויה של השוער עלתה לקבוצה ביוקר