שתף קטע נבחר

צילום: gettyimages imagebank

אניימה: "ניגריה אכזבה מדינה ויבשת שלמה"

שוער הפועל ת"א התקשה לעכל את ההדחה אחרי ה-2:2 מול דרום קוריאה: "אני כ"כ מצטער בשביל האוהדים, זה חוסר מזל". פארק ג'י-סונג: "כל שחקני הנבחרת יודעים כמה משמעותי ההישג הזה"

דרום קוריאה סבלה הערב (ג') לא מעט, לפני שהבטיחה את מקומה בשמינית הגמר בזכות התיקו 2:2 מול ניגריה במחזור הנעילה של בית ב'. קאלו אוצ'ה עוד העלה את הנשרים ליתרון בדקה ה-12, אלא שלי ג'ונג-סו (38) ופארק צ'ו-יאנג (49) ביצעו מהפך וגם פנדל של איגביני יעקובו (69) לא מנע מהאסייתים להבטיח מפגש מול אורוגוואי בשלב 16 האחרונות.

 

 

מאמנה של ניגריה, לארס לאגרבק, סיכם: "אני מאוד עצוב ומאוכזב מכל ההזדמנויות שלא הצלחנו לנצל. השחקנים הציגו יכולת טובה ועבדו חזק על המגרש. נותר לי רק לברך את הדרום קוריאנים. קצת התאכזבתי מבזבוזי הזמן שלהם, אני לא חושב שזה ה'פייר פליי' שאנחנו רוצים לראות".

 

השוער וינסנט אניימה, שאמור לשוב בימים הקרובים להפועל תל אביב, הוסיף: "אין לי מה לומר, אני כל כך מצטער. זה חוסר מזל, אני מרגיש כל כך רע עבור כל האוהדים הניגרים שעודדו אותנו לכל אורך הטורניר. אני מרגיש שאכזבנו כל כך הרבה אנשים. אנחנו רק צריכים להתנצל ולבקש סליחה על כך שאכזבנו מדינה שלמה ויבשת שלמה".


אוהדת דרום קוריאה. יש לה ממה להיות מאושרת (רויטרס)

 

בצד השני היו כמובן מרוצים. "המטרה שלנו היתה לעלות לשמינית הגמר", אמר בסיום המשחק קפטן דרום קוריאה, פארק ג'י-סונג. "הצלחנו לעשות את זה בפעם הראשונה מחוץ לבית ואני שמח שזה קרה בדרום אפריקה. כל שחקני הנבחרת יודעים כמה משמעותי ההישג הזה".

 

מאמן הנבחרת, הו-יונג מוו, פרץ בסיום המשחק אל הדשא והתחבק עם כל אחד משחקניו. "בזמן המשחק ספגנו את השער הראשון, וזה יצר עבורנו מצב קשה מאוד, אבל השחקנים נשארו ממוקדים, לא נלחצו ואיזנו את התוצאה", אמר המאמן המאושר והוסיף: "כל האשראי מגיע לשחקנים ולצוות, לא לי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וינסנט אניימה
צילום: GettyImages Image Bank
מומלצים