שתף קטע נבחר

צילום: ירון ברנר

מסי: "הגול יגיע, העיקר שארגנטינה מנצחת"

הכוכב סגר משחק שלישי בלי למצוא את הרשת במונדיאל, אך חושב כבר על שמינית הגמר מול מכסיקו. דייגו מראדונה: "עכשיו כל המשחקים הם לעלות או למות"

הראש כבר במשחק עם מכסיקו. אחרי ה-0:2 על יוון, שהשלים שלב בתים מושלם לארגנטינה עם תשע נקודות מתשע אפשריות ויחס שערים 1:7, התכולים-לבנים כבר חושבים על שמינית הגמר ביום ראשון ביוהנסבורג, מול מכסיקו.

 

 

"אני שוב חוזר על עצמי כמו במשחקים הקודמים, אבל אני נרגש כשאני מדבר על השחקנים שלי. הם כל פעם מחדש מראים לי איזה סגל יש לי ושוב הוכח שכל אחד מה-23 שהבאנו לכאן יכול לשחק במונדיאל", פתח דייגו מראדונה את מסיבת העיתונאים שלו אחרי המשחק.

 

מאמן ארגנטינה, כמו לאורך כל השבועיים האחרונים, נראה במצב רוח טוב והבהיר לקראת ההמשך: "עכשיו הדרך נהיית צרה יותר, כל המשחקים הם על כל הקופה - לעלות או למות. אבל אלה הרגעים בהם רואים את ההבדל בין הנבחרות הטובות לאחרות, אלו שהן רמה מעל כולן".


הארגנטינים חוגגים בסיום המשחק. עכשיו - מכסיקו (צילום: AFP)

 

מראדונה, שאחרי הכדור בקורה של ליונל מסי זינק על הבטן בדשא בפולוקוואנה, אמר על הכוכב שלו: "משום מה הכדור לא רצה להיכנס. גם כשהוא פגע בחלק הפנימי של הקורה הוא יצא החוצה. זה פשוט לא ייאמן". לקראת מכסיקו, אמר דייגו: "עכשיו נפגוש יריבה מכובדת מאוד, נבחרת מאומנת היטב שיודעת לשחק ויש לה סגנון. נצא לתקוף כרגיל".

 

לסיכום, מראדונה מצא זמן לתקוף שוב את פיפ"א הן על השופטים ("אם את מסי, כל פעם שהוא לוקח את הכדור מפילים לדשא, אז איפה הפייר פליי? אם אחרי הפאול השלישי על מסי היו מוציאים צהוב לשחקן הגנה, אז אחרי זה יפסיקו עם הפאולים עליו") ועל הכדור ג'בולאני ("אי אפשר להעביר כדור מימין לשמאל כי הוא מסתובב לכל כיוון. יש נבחרות שזה טוב להם, לנו לא. עם כל הכבוד, אנחנו ארגנטינה לא יוון").


פאלרמו, מיד לאחר השער השני במשחק (צילום: AFP)

 

פאלרמו כבש בבכורה בגיל 36: "אין מחיר להרגשה שלי"

לפני שעזב, מראדונה זרק משפט על מרטין פאלרמו, שבגיל 36 ערך הופעת בכורה במונדיאל והספיקו עשר דקות על המגרש כדי לכבוש את השני ולהבטיח את הניצחון: "לסרט של האיש הזה פשוט אין סוף". ומה אמר 'אל לוקו' בעצמו אחרי המשחק? "זה דבר מדהים, אין מחיר למה שאני מרגיש, לא אשכח את זה לעולם", אמר 'אל לוקו' על הדשא.

 

חלוץ בוקה ג'וניורס הוסיף: "אני רוצה להודות למראדונה על הצ'אנס שנתן לי. יש הרבה מאוד כוכבים לפניי בסגל ובכל זאת קיבלתי הזדמנות חלומית לשחק במונדיאל ולעולם אודה לו על כך. אני נרגש מהחברים לנבחרת שחגגו את השער שלי כאילו הם כבשו אותו".


אוהדי יוון מביעים את דעתם על מסי. לא עזר להם (צילום: AP)

 

מסי הפך לקפטן הצעיר ביותר בתולדות ארגנטינה

לאו מסי, שנבחר לאיש המשחק של פיפ"א, נשאל בסיום על העובדה שטרם הצליח לכבוש: "זה שהגול לא מגיע לא מפריע לי. ברור שהייתי מעדיף לכבוש, אבל

לא קורה כלום אם לא. העיקר שהנבחרת כובשת ומנצחת, הגול שלי עוד יגיע".

 

על השמירה האישית ממנה סבל לאורך המשחק, אמר: "זה הפריע לשטף המשחק שלנו, אבל ניסיתי לזוז ימינה כדי לא להיכנס לאיזור הצפוף. לצערי השופט לא החמיר איתם כמו שצריך וזה פגע במשחק עצמו".

 

מסי, שבגיל 22 הפך לקפטן הצעיר ביותר בתולדות נבחרת ארגנטינה (החליף את מסצ'ראנו, הקבוע), אמר בנושא: "זה היה מרגש מאוד, חוויה נהדרת שלא אשכח לעולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים